(zondag de 21e toch?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peer_hvj schreef:Zie nu pas dat AmyII niet meer meegaat. Jammer zeg! Binnenkort dat maar een keer op stal.
Ik heb geen ervaring met fotomeetings enso, maar hoeveel lensen nemen jullie mee? Ik heb alleen de kitlens en tele van 55-250mm. Of is alleen een telelens genoeg?
Zwaantje, lijkt ne wel okay toch? Als iemand andere voorkeur heeft dan kan die dat laten weten.
En misschien is het handig op paard aan fotograaf te koppelen, dan heeft 1 fotograaf even rust en kan ie naar de rest kijken.
sannerebbel schreef:Peer_hvj schreef:Zie nu pas dat AmyII niet meer meegaat. Jammer zeg! Binnenkort dat maar een keer op stal.
Ik heb geen ervaring met fotomeetings enso, maar hoeveel lensen nemen jullie mee? Ik heb alleen de kitlens en tele van 55-250mm. Of is alleen een telelens genoeg?
Zwaantje, lijkt ne wel okay toch? Als iemand andere voorkeur heeft dan kan die dat laten weten.
En misschien is het handig op paard aan fotograaf te koppelen, dan heeft 1 fotograaf even rust en kan ie naar de rest kijken.
dat lijkt mij dus juist niet echt handig, want ze zullen na n tijdje vast hun geduld verliezen, en minder mooi gaan kijken...