Ik ga dit weekend bezig met schema's! De enige van wie ik nog geen bevestiging heb gekregen is jenga_8, maar die is ook niet meer online geweest. Emmy weet ook nog niet zeker of ze kan komen.
Hoi hoi, Helaas moet ik me afmelden, ondanks de hele gave modellen. Waarvan ik zeker een paar nog een keer graag op de foto kom zetten dus als de eigenaren het goed vinden hihi. Veel plezier allemaal
Trouwens, aan de fotografen, hebben jullie nog voorkeur qua setje/stijl voor de meeting? Nette rijkleren heb ik uiteraard wel, maar misschien als het weer het toelaat dat een jurkje ofzo ook leuk is? Ik hoor het wel!
Aangezien ik de eerste reserve nu ben, heb ik alvast de vraag of er iemand mij op zou kunnen pikken in lelystad of Zwolle centraal (stel dat ik mee zou mogen) komen er mensen langs zwolle? groetjes, frederieke
Ik rij vanaf stadskanaal, langs gieten of borger. Als iemand mee wil kan dat.
finnens
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-13 19:19
Hier ook, hebben mensen voorkeur voor wat ik bij Hydalgo om/aan doe?
Voor rijden heb ik dit, Freemax, rode pad, kaptoom/grondwerk hoofdstel. (wat hij normaal heeft, tijdens rijden)
Maar ik kan ook het zadel (Barefoot) + hoofdstel van mijn andere pony er op doen, die past hij ook goed!
Vinden jullie het trouwens goed als mijn broertje een paar keer met Hydalgo op de foto's gaat, of samen? (jongetje op de foto) Het paard is eigenlijk van hem, wel een leuke combi ook. Met rijden moeten we maar even kijken, het lijkt me beter als ik er dan zelf op ga. Ik heb namenlijk geen idee hoe hij reageerd op vreemd terrein (dit is 1e keer weg) en mijn broertje rijdt nog niet super
Schema's komen vanavond!
finnens
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-13 19:25
FOTOMEETING GENIEPUT HAVELTE 13 OKTOBER
Fotografen mogen zich zelf onderaan de lijst zetten!
Alle modellen hebben bevestigd dat ze komen. RTM kijkt een week van te voren of het lukt. Reserve modellen, hou dus de datum vrij want er kan altijd nog iemand (op het laatste moment) afvallen!
Ik moet helaas Cody terugtrekken als model hij heeft een hele grote snee op zijn kont. Hoe hij dat in vredesnaam voor elkaar gekregen heeft don't ask... het is heel ondiep, maar wel heel lang, en er is haar vanaf. Dat is niet binnen 2 weken helemaal hersteld.
Seven
Geplaatst: 30-09-13 20:16
Als hij er zelf geen last van heeft vind ik het alsnog prima dat hij mee gaat Marion maar dan moet het wel veilig zijn niet dat het open gaat etc
Dat is het probleem niet, maar je gaat het onherroepelijk zien of je moet alle foto's willen bewerken. Tis echt iets van 30 cm.
Anoniem
Geplaatst: 30-09-13 21:40
foto's bewerken doen we sowieso wel, daar moet je je zeker geen zorgen over maken! om die reden zou ik zeker niet kiezen om niet mee te gaan, maar hij moet er geen last van hebben ofzo!
Seven
Geplaatst: 30-09-13 21:41
Daar doelde ik ook op daar is evt wel rekening mee te houden kwa fotografie of jij moet daar zelf niet achter staan of andere fotografen moeten dat niet willen voor mij zal dat niet het probleem zijn het zijn toch dieren die hebben altijd wel wat.
Verstandig want als het wel trekt zal ik inderdaad niet gaan
NienSCHaap
Geplaatst: 30-09-13 22:06
Domme ik, had een dubbele afspraak gepland maar alles weten te schuiven en kan gewoon komen. Ik kom uit de richting Enschede, weet niet of er meer mensen zijn? kan altijd iemand meenemen in de auto. Terug weg moet NIET want ik ga dan door naar Wapse Heen is geen probleem, wil je natuurlijk wel afzetten in Steenwijk of dat je dan met andere mee kunt reizen. Hoeft niet, maar het is aangeboden