Fotografen hebben een PB. Mochten zij verder accoord zijn met de nieuwe planning, dan komt deze tussen 19.00u en 20.00u online. Dus hou het topic in de gaten.
heartbeat999
Geplaatst: 27-09-13 18:46
oke we houden het in de gaten!! ik ga nu snel alles maar een klaar maken voor morgen!! heb er zin in!
AtelierB zal niet volledig mee fotograferen en schuift ergens aan. In overleg met de andere fotografen is de beslissing gevallen om het bij de onderstaande modellen te houden.
Overigens nog even dit: * Deelname geschiedt geheel op eigen risico. * Wanneer men iets nuttigt, of laat jou paard/pony mest achter, wees dan zo vriendelijk om het op te ruimen. Zodat we de natuur netjes achterlaten na de meeting. En niet dat er 1 nog zooi van een ander moet gaan opruimen. * Ik ga er vanuit dat we verder daar een geslaagde meeting kunnen houden. Mocht er toch onverhoopt iets tussen komen aan calamiteit(vervelende boswachters... ) dan hoop ik dat we samen de hand ineen kunnen slaan voor mogelijke oplossingen. En niet dat 1 de verantwoordelijke is. Want dit doen we met ons allen. * Modellen, zorgen jullie ook voor een longeerlijn(En indien nodig zweep) als de paarden niet losgegooid kunnen worden.
Tot morgen!
AtelierB
Geplaatst: 27-09-13 20:10
Kan iemand misschien een google screendump plaatsen waar we precies moeten zijn? Voor mij onbekende omgeving en Elzerdijk en GerritSlagmanstraat snijden elkaar niet? Of weet iemand het adres van het kartcentrum waar over gesproken is? Dan kan ik die in de miep-miep zetten....
edit mezelf: volgens mij heb ik 'm gevonden: Elzerdijk 44, Eefde
Bismarck
Geplaatst: 27-09-13 21:01
Het is goed dat ik nog even kijk, anders had ik dit niet op tijd gezien. Ik hoop dat mijn groom ook een half uur eerder kan!
Wie zou mij berichtje willen sturen waar die uiteindelijk geparkeerd?:)
eefjuh20
Geplaatst: 28-09-13 09:00
FleurHunter schreef:
Wie zou mij berichtje willen sturen waar die uiteindelijk geparkeerd?:)
Dat zou ik ook graag willen weten..is het nou op de elzendijk of slagmanstraat?
Revanches
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-13 09:30
De elzerdijk is een zandpad. Doorrijden tot je de kartbaan voorbij bent en dan langs de kant elzerdijk parkeren. M'n blauwe auto staat er!
Het is even zoeken. Neem ook gelijk afslag met bordje van de kartbaan dus niet doorrijden als je Tom Tom hebt ingeschakeld want dan moet je ergens af waar het niet kan. Reeverdijk en dan elzerdijk kartbaan voorbij en dan daar parkeren. Gerrit slagmanstraat sta ik bij maar kun je niet goed inrijden of parkeren dit kan beter aan de elZerdijk
Paard staat al klaar op stal!het is gelukt om met naald en draad te vlechten!!straks voor de zekerheid nog ff beetje haarlak erin en dan moet het blijven zitten..nu nog hoofdstel enz poetsen en dan zijn we er klaar voor!!tot straks!!