Is er trouwens iemand die over Borger of Gieten gaat in de ochtend?? Ik kan de auto niet mee en het is misschien makkelijk als ik met iemand kan mee rijden. Voor de terug weg heb ik vervoer terug!
Ik kom daar niet langs helaas. Ik moet s ochtends paard mee en ga vanaf musselkanaal de snelweg op, dan rij ik liever niet om (ze staat niet vaak op de trailer en ALS dan meestal niet heel rustig). Als je hier kan komen, mag je wel meerijden.
Wij kunnen je zo oppikken naomie, als je zorgt dat je bij oude busstation gaat staan in borger nemen we je zo mee
_l_amanda_l_
Geplaatst: 18-07-13 19:34
ik meld me toch officieel af hier, fotowerk wat nog ligt gaat echt voor, plus dat ik nu last van mn been heb, gaat hem niet worden de hele dag rond te sjouwen daar Iedereen veel plezier gewenst, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Heb er zin in. Hopelijk komen we veilig aan want mijn auto doet super raar, grrrgrrr en gaat dinsdag pas naar de garage. Toch een héle leive vriendin die mee gaat, ben helemaal blij!
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-13 23:05
Even een programma gemaakt voor zowel de fotografen als de modellen: Graag even voor jezelf noteren waar je wanneer moet zijn aub.
Laatst bijgewerkt door Muronia op 18-07-13 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Losgooien (voor wie dat wil) 11.10-11.15: Rina 11.15-11.20: moralian 11.20-11.25: crazycactus 11.25-11.30: Thorn2006 11.30-11.35: Leorah
Onder het zadel: 11.40 – 12.10 (op het grote veld met mogelijkheden naar het springveld (zandbaan) of het water) of andere specifieke wensen. Graag even in overleg met fotografen.
Losgooien (voor wie dat wil) 15.05-15.10: sannerocky 15.10-15.15: mevisto 15.15-15.20: Loran 15.20-15.25: S-A-F-A-R-I 15.25-15.30: Van 15.30-15.35: Evito06
Onder het zadel/aangespannen: 15.40 – 16.15 (op het grote veld met mogelijkheden naar het springveld (zandbaan) of het water) of andere specifieke wensen. Graag even in overleg met fotografen.
Seven ik zal er staan! Oude bushalte dus die in het centrum even voor de zekerheid haha.
word het schema ook uitgeprint voor de fotografen die dag? Het ziet er super uit!
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-13 23:22
Ik neem het programma sowieso uitgeprint mee zondag. Zouden de fotografen wel ervoor willen zorgen dat ze de tijd goed in de gaten houden? Het is een vrij strak schema, maar anders komen we er denk ik niet door. ('s middags kan ik wel meehelpen daarin, maar 's ochtends sta ik zelf ook met mn paard)
Ik heb enkele pagina's terug foto's gepost van het terrein, het is aan de fotografen waar zij hun portretfoto's willen schieten. De locaties die ik heb gefotografeerd liggen allemaal binnen redelijke afstand van elkaar, dus het is voor de modellen af te lopen met hun paard. Dus ook wanneer je samen met een andere fotograaf staat, overleg even samen wat je wilt (water op de achtergrond, bomen, bos enz) of kom op tijd zondag, zodat je voor half 10 weet waar je wilt staan.
sannerocky
Geplaatst: 18-07-13 23:24
Ziet er top uit!! Naar het water lijkt mij ook tof, maar dat zien we daar wel! Ik heb ook geen idee of Anna er daar in gaat haha
Seven
Geplaatst: 18-07-13 23:24
Helemaal top leorah ziet er goed
Ja naomie klopt daar kunnen we draaien op de rotonde en jou dan zo oppikken
Fijn dat jullie tevreden zijn! Ik hoop echt dat er sowieso geen fotograaf meer gaat afzeggen, anders hebben we in het middagprogramma echt een probleem.
Zondag is mijn eerste meeting. Ik zal het daarom voor deze keer wel fijn vinden om samen te staan met sok. Ik weet niet wat hier nog in mogelijk is?
Sok
Geplaatst: 19-07-13 00:01
Ehm... K wil niet te kritisch zijn, maar toch nog wel een flink aandachtspuntje.. Je hebt wel een beetje teveel paarden ingepland voor zo weinig fotografen, zeker aangezien er een beginnend fotograaf meegaat.. Fotomeetings zijn er om te leren, maar in je uppie is het moeilijk leren..
Ook niet erg gezellig als je de hele dag alleen staat (de meeste fotografen dan). Ik kom echt puur voor de lol en de gezelligheid naar meetings, de fotos' zijn eigenlijk een beetje bijzaak, dus ik baal hier eigenlijk wel een beetje van, sorry..
rina
Geplaatst: 19-07-13 00:09
Sok je hebt ergens wel gelijk. Vind het persoonlijk ook wel veel voor de fotografen. Helemaal gezien de temperaturen die ze voor zondag opgeven. Ik kan ook zonder paard komen hoor. Kan jij in ieder geval teamen met Rozenveld en haar smorgens begeleiding geven. Zal ik em maar gewoon thuis laten??? En Leorah nergens geen probleem, overal is wel een oplossing voor
Ik snap ook dat de modellen graag de aandacht willen. Maar, en dat is echt alleen maar een gedachtegang van mijn kant Gezien de temperaturen die ze opgeven, is het niet slimmer, handiger geen vaste tijden voor de modellen persoonlijk met de fotograven te geven, maar het allemaal naar de morgen verzetten??? Smorgens is het kwa temp nog wel te doen, maar smiddags gaan die paarden ook afhaken. moe, vliegen, dazen enz enz. Dus ipv one on one gewoon een soort ronddraaiend cirkeltje te maken??? Just a thought dus niet schieten als je het niks vind. Evt kan (nou je niks evt, ik neem em sowieso mee) kan ik ook een camera vasthouden Is 1 fotograaf meer in het cirkeltje.
Laatst bijgewerkt door rina op 19-07-13 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Precies safari. Het is imo een gezellige meeting waar we foto's maken. Waar de fotograven ervaring kunnen opdoen, en de modellen leuke foto's van krijgen.
Van
Geplaatst: 19-07-13 00:18
ik zeg af, pony heeft een hekel aan warmte dus dat ga ik haar niet aandoen smorgens gaat niet lukken ivm feestje de dag ervoor
Sok
Geplaatst: 19-07-13 00:23
Het geeft niks hoor, het was ook niet banketstaaf bedoeld, absoluut niet zelfs, iedereen ziet dat Leorah d'r best doet! Maar ik denk dat er best wel fotografen zijn die graag in groepjes werken! Als je zelf even een inspiratieloze dag (of een zonnesteek.. ) hebt, is er altijd nog iemand anders bij je, die ook met ideeën kan komen! Zeker voor een beginnend fotograaf wel HEEL fijn! Maar alsnog leert elke fotograaf weer van een ander! Ik stond een van m'n eerste meetings in de middag ook alleen en ik wist niet waar ik het zoeken moest..
Op zich zou 's middags (in mijn ogen hoor!) best kunnen, maar misschien dan 2 fotografen met 2 paarden? Dat scheelt al in de tijd denk ik en dan ben je toch soort van samen! Ik vind het echt een crime om alleen te moeten staan op iets waar ik voor m'n lol heen ga, ben toch wel een gezelschapsdier..