We hebben even overlegd en het wordt echt heel lastig om een goede datum voor iedereen te prikken.. Leandra kan niet meer op zondagen, dus hoe zitten jullie op zaterdag?
Geen probleem voor mij, ik kan als het moet altijd wisselen. ( behalve 28 september, dan is mijn collega op vakantie, dus dan moet ik wel werken..)
SayaJones
Geplaatst: 21-08-13 15:21
Liever niet.. Meeste kan ik ook niet. Maar ik ga niemand in de weg zitten. Ik wacht rustig af op welke datum het word en dan zal ik bepalen of ik mee kan of niet
zou ikmd dan opnieuw kunnen aanmelden? ik kon namelijk niet vanwege de datum maar zou er toch heeel graag bij willen zijn dan! Ik kan iedere zaterdag, behalve 14 september
Wij zijn druk aan het overleggen voor een datum, zodra deze bekend is laten wij het jullie weten, ook zijn we druk bezig met alsnog kijken voor een mooie locatie, de locatie die we wouden (zie begin topic) mogen we niet komen met de paarden. Wel hebben we een paar plekjes ingedachten, maar deze gaan we nog even allemaal langs of het mogelijk is kwa parkeerplaats in de buurt en of je daar werkelijk met de paarden mag komen.
Wil je je opnieuw aanmelden stuur dan even een PB naar mij Leetje1996