Ik denk dat je minder kans dat ze er overheen (of onderdoor ) gaan dan afgelopen zondag. We hebben meer paaltjes nu en veel meer draad. Jennefer haalt mij op en we hebben allebei paaltjes, maakt me niet echt uit of we de mijne in de auto doen of die van haar, maar ik kan altijd extra draad meenemen. Dan hebben we sowieso 3 lijntjes. Meer werk om weg te werken, maar veiligheid gaat voor. En 2 stroomapparaten ook nog, niet meer op 1 lijntje maar dus op 2 al.
3 lijntjes vind ik geen ramp om weg te werken, zeker niet met al dat zand als achtergrond Stroom erop is wel fijn ja. Nou laten we dat maar doen dan, dan hebben we wel een paddock maar dan maak ik het programma anders
Van het weekend dan een update want dan heb ik ook hopelijk antwoord van Lucentum
Ik heb er ook erg veel zin in Ik ga morgen even bezig met het nieuwe schema, aangezien we dus het actie gedeelte voor de middag gaan veranderen. Ook hoop ik nog een 8e model te kunnen krijgen want we hebben er nu 7. Marlies (bellatrix) is al aan het rondkijken, maar mocht iemand er nog 1 weten vlakbij Kootwijkerzand of geen moeite met een stukje rijden met de trailer dan hoor ik het graag. Ga zelf ook nog even op zoek
Marlies heeft een 8e model gevonden, 1 probleem het is een hengst en kan alleen in de middag... Nu komt er 1 merrie, en daarnaast ruinen, en geef ik dus de voorkeur aan een ruin of merrie erbij en geen hengst.
Ik kies uiterlijk dinsdagavond, maar mochten mensen hier een mening over hebben dan hoor ik dat graag Want zelf sta ik in 2-strijd...