Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Daniella schreef:Ik heb er wel een die ik mee kan nemen.
Mijn fotos zullen niet direct komen trouwens.
Ik kom om in het bewerken heb nog andere hoop fotos die ik moet doen dus jullie moeten wel beetje geduld hebben
finnens schreef:Mijn vader is naar Divoza geweest (ik was er niet) en heeft in plaats van een shetlander/veulen halster een pony halster mee genomenIk doe hem dus zijn touwhalster wel om, of heeft iemand anders nog een leuk (mini) shetlander halster te leen?
Ook nog een hengstenketting, een witte. Is wit goed? Ik dacht dat dat makkelijker weg werken zou zijn omdat Sunny ook meer wit is.
Ik kom trouwens zondag ochtend met de fiets naar Havelte (zonder Sunny, met de prikpaaltjes) en mijn vader komt Sunny in de middag pauze brengen.
Daniella, Ik neem het geld voor die foto zondag contant mee.
finnens schreef:Dan moeten we even kijken hoe we dat doen, aangezien jij in de middag groep zat ingedeeld. (Had je zo ook aangegeven).
Dat betekend dus dat jij van 13.30 t/m 16.00 uur was.
Wilt iemand ruilen en van de ochtend naar de middag groep, zodat pollewopsie7 naar de ochtend kan?
pollewopsie7 schreef:finnens schreef:Dan moeten we even kijken hoe we dat doen, aangezien jij in de middag groep zat ingedeeld. (Had je zo ook aangegeven).
Dat betekend dus dat jij van 13.30 t/m 16.00 uur was.
Wilt iemand ruilen en van de ochtend naar de middag groep, zodat pollewopsie7 naar de ochtend kan?
Klopt dat heb ik aangegeven, ik moet 's nachts tot half 6 moet werken en ik pak liever nog een paar uurtjes slaap voordat ik op mijn paard stap.
Als het wel een probleem is dat ik niet tot het eind blijf dan zal er een ander model moeten komen. Mijn zusje geef ik wel voorrang.
finnens schreef:en ik niet weet of hij tussen de paaltjes blijft. Sunny is nogal goed in ontsnappen namenlijk
pollewopsie7 schreef:finnens schreef:edit; ik snap het al. Je wilt dus alleen (in de middag) de 4 portret rondes mee doen en met losgooien/rijden naar huis? Dat is prima namenlijk
Got itDat bedoel ik ja.