FM paarden/pony's Genieput Havelte jul/sept/aug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

Re: FM paarden/pony's Genieput Havelte jul/sept/aug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 14:57

Dan moeten we even kijken hoe we dat doen, aangezien jij in de middag groep zat ingedeeld. (Had je zo ook aangegeven).
Dat betekend dus dat jij van 13.30 t/m 16.00 uur was.

Wilt iemand ruilen en van de ochtend naar de middag groep, zodat pollewopsie7 naar de ochtend kan?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:00

Ik heb er wel een die ik mee kan nemen.

Mijn fotos zullen niet direct komen trouwens.
Ik kom om in het bewerken heb nog andere hoop fotos die ik moet doen dus jullie moeten wel beetje geduld hebben :o

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 15:17

Mijn vader is naar Divoza geweest (ik was er niet) en heeft in plaats van een shetlander/veulen halster een pony halster mee genomen :') Ik doe hem dus zijn touwhalster wel om, of heeft iemand anders nog een leuk (mini) shetlander halster te leen?
Ook nog een hengstenketting, een witte. Is wit goed? Ik dacht dat dat makkelijker weg werken zou zijn omdat Sunny ook meer wit is.

Ik kom trouwens zondag ochtend met de fiets naar Havelte (zonder Sunny, met de prikpaaltjes) en mijn vader komt Sunny in de middag pauze brengen.

Daniella, Ik neem het geld voor die foto zondag contant mee. :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:20

_Daniella schreef:
Ik heb er wel een die ik mee kan nemen.

Mijn fotos zullen niet direct komen trouwens.
Ik kom om in het bewerken heb nog andere hoop fotos die ik moet doen dus jullie moeten wel beetje geduld hebben :o

Hier precies het zelfde Daniella, ik kom ook om in het bewerken.. dus een beetje geduld zou van zijn haha :o

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:21

finnens schreef:
Mijn vader is naar Divoza geweest (ik was er niet) en heeft in plaats van een shetlander/veulen halster een pony halster mee genomen :') Ik doe hem dus zijn touwhalster wel om, of heeft iemand anders nog een leuk (mini) shetlander halster te leen?
Ook nog een hengstenketting, een witte. Is wit goed? Ik dacht dat dat makkelijker weg werken zou zijn omdat Sunny ook meer wit is.

Ik kom trouwens zondag ochtend met de fiets naar Havelte (zonder Sunny, met de prikpaaltjes) en mijn vader komt Sunny in de middag pauze brengen.

Daniella, Ik neem het geld voor die foto zondag contant mee. :)

Past dat halster niet? Zonde zeg, was denk ik erg mooi geweest! mij maakt de kleur niet uit van de ketting, als het maar een ketting is haha :+

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 15:26

Nee het past niet .. Sunny heeft maatje mini shetlander of veulen nodig. (maarja, mijn vader weet niet zoveel van paarden hoofd maten :+ )
Ik heb een helemaal zwart halster (net nieuw trouwens) en een rood touwhalster. Ik zal ze allebij mee nemen, als ik tijd heb ga ik morgen nog even naar de Divoza maar ik ben bang dat ik pas laat terug ben .. (nieuw pony ophalen.)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:42

Denk dat leer hem wel erg mooi had gestaan :)) We zien het wel, en anders is het jammer..

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 15:45

Ja denk het ook, dus als iemand nog een leren halstertje te leen heeft? :o :D

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:49

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 15:54

Sunny heeft nog nooit een bit in gehad, dus ik weet niet of dat geweldig gaat :')
Maar bedankt :D Ik doe Sunny trouwens aan de longeerlijn denk ik, omdat ik met de fiets ben en nog meer draad mee nemen dus een beetje lastig gaat, en ik niet weet of hij tussen de paaltjes blijft. Sunny is nogal goed in ontsnappen namenlijk :+

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:56

haha, maar neem je wel de ketting mee of?

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 16:36

Ja die neem ik gewoon mee!

Ik zag net dat sunny aan de schijt is .. (ik zou niet weten hoe, hij staat op het zand met hooi :') ) Dat wordt dus nog een aantal keer staart wassen .

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:37

Lekkeerrrrr :+

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:41

finnens schreef:
Dan moeten we even kijken hoe we dat doen, aangezien jij in de middag groep zat ingedeeld. (Had je zo ook aangegeven).

Wilt iemand ruilen en van de ochtend naar de middag groep, zodat pollewopsie7 naar de ochtend kan?

Klopt dat heb ik aangegeven, ik moet 's nachts tot half 6 moet werken en ik pak liever nog een paar uurtjes slaap voordat ik op mijn paard stap.
Als het wel een probleem is dat ik niet tot het eind blijf dan zal er een ander model moeten komen. Mijn zusje geef ik wel voorrang.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 16:45

pollewopsie7 schreef:
finnens schreef:

Klopt dat heb ik aangegeven, ik moet 's nachts tot half 6 moet werken en ik pak liever nog een paar uurtjes slaap voordat ik op mijn paard stap.
Als het wel een probleem is dat ik niet tot het eind blijf dan zal er een ander model moeten komen. Mijn zusje geef ik wel voorrang.

Als er iemand van de ochtend groep naar de middag groep wilt, dan kun jij in de ochtend. (dus van 10.15 tot 13.00 uur) Ik zal de mensen in de ochtend groep een pb sturen of ze misschien liever naar de middag willen. :)
En anders wordt het een beetje lastig omdat 5 modellen in de ochtend groep te veel wordt.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:47

finnens schreef:
en ik niet weet of hij tussen de paaltjes blijft. Sunny is nogal goed in ontsnappen namenlijk :+

als je een longeerlijn hebt, kan dat ook wel toch, finnens? Dan moet je zelf wel een beetje meehollen :D
In de hei of bij het heuveltje aan het water kan je aan de hand ook leuke los-foto's maken, hebben we vaker aan de hand gedaan en het touw weggewerkt :j (vrouw had een enorme KWPN die geen respect voor draadjes had, maar longe ging prima, zie je niks van naderhand, vooral met zo'n klein paardje!)
Heb er zin in, het weerbericht zoals het nu op buienradar staat:
Afbeelding

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:47

Ik denk niet dat ze dat wilt, aangezien ze tot half 6 werk Sofie..

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:48

ik heb er ook zin in :D

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:49

Oke, nouja als het niet anders kan dan zal ik met de ochtend groep mee als er iemand kan ruilen. Maar mijn voorkeur heeft nog steeds de middag groep aangezien ik dus de hele nacht moet werken tot half 6 's ochtends.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 16:50

Nouja, ik heb iemand gepb't als die liever naar de middag wilt. Dan zou je in de ochtend kunnen.
Maar ik dacht dat je niet in de middag kon omdat je dan weg moest? Ik volg het niet helemaal meer :+
edit; ik snap het al. Je wilt dus alleen (in de middag) de 4 portret rondes mee doen en met losgooien/rijden naar huis? Dat is prima namenlijk :)

Het weer ziet er goed uit! :D
En ik doe Sunny aan de longeerlijn ja, dan ren ik wel een beetje mee. (netjes rondjes lopen kan die niet :') ) Hij vindt het ook prachtig om door het water te crossen haha

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:53

Ik vind het vooral leuk dat er water is :D

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 16:54

Ja krijg je leuke spetter foto's van :D
Sunny is apart, als ik hem af spuit flipt hij zowat, maar in een meer/plas wil hij het liefste crossen en spetteren :P

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:56

aaaah lief :D Ik vind het water echt gewoon zo leuk voor foto's haha

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:57

finnens schreef:
edit; ik snap het al. Je wilt dus alleen (in de middag) de 4 portret rondes mee doen en met losgooien/rijden naar huis? Dat is prima namenlijk :)

Got it ;) Dat bedoel ik ja.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 16:58

pollewopsie7 schreef:
finnens schreef:

Got it ;) Dat bedoel ik ja.

Okee is goed hoor! :)

Dan ga ik even de schema's aanpassen en vanavond hier neer zetten. Dan zijn we iets eerder klaar dus.