Ik zal zo kijken naar de planning.
Heb er wel echt zin in! Lijkt echt super weer te worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gezellig
Ik zal ook die lead meenemen. Wil je dark oil of zwart? heb ook meerdere bitten. Heb dat bit die ik net plaatste maar ook deze 2

Fading schreef:Ik wil best op en neer lopen, maar ik loop momenteel al mank, dus ik vrees dat me dat niet gaat lukken.
Maar er wil vast iemand even op en neer lopen toch?
)

Wacht nog op planning van lisa + antwoorden van vervangende fotografen...
Kwaliteit is beter dan kwantiteit!
ik heb zaterdag wel een shoot in tilburg, maar daarna kan prima
Misschien ken ik ze wel
xAnthea schreef:Hey!
Mail 2:
Beste,
De activiteiten die wij toestaan zijn gericht op kleinschalig, extensief en recreatief medegebruik van de duinen. Het is toch kleinschalig en recreatief??
Uw activiteit betreft onbereden paarden met een meer dan alleen recreatief karakter.
Ons beleid is gericht op bereden paarden met een vergunning per paard en ruiter (die u waarschijnlijk ook niet heeft).fijn dat ze daar meteen vanuit gaan, terwijl iedereen netjes een vergunning koopt
Met paarden, allerlei fotografen en toeschouwers is het meer een happening en gaat veiligheid een grote rol spelen. waar zijn de toeschouwers.. En op veiligheid wordt zeker gelet, oke een paard kan inderdaad ontsnappen, maar een paard kan ook ontsnappen als degene die er op rijd eraf valt..
En waarschijnlijk heeft het ook nog een commercieel doel. jaaa heeeel commercieel allemaal.. helemaal gratis
Dat zijn allemaal dingen die wij niet nastreven in de duinen, zeker niet op een drukke dag.
Ik waardeer dat u zo eerlijk bent geweest om het te melden. Ik kan alleen zeggen dat eerdere fotomeetings niet zijn gemeld en dus zonder toestemming zijn gehouden.
Ik wil u er eerlijkheidshalve ook op wijzen dat ik uw aanvraag heb gemeld bij de toezichthouders.
Nogmaals, het spijt me dat we u niet van dienst kunnen zijn.
Dus, wat nu?

weg!