Ja die ^^ Klopt, alleen kasteel. Lijkt me geen groot probleem?
Overigens, als mensen toeter weer als "accessoire" willen hoor ik het. Heb namelijk geen idee wat al jullie plannen zijn . En door wie wordt de missende fotograaf opgevangen? En wie maakt de schema's ?
Ik ben niet zo heel bekend met mooie plekjes buiten dit eiland. Dus heb geen idee Ik wil tegen die tijd wel schema's maken.
Caitlin had zich al gemeld, mocht er iemand uitvallen. We kijken gewoon even wie er écht mee gaan, dan kunnen we altijd nog even kijken of we "buitenstaanders" ( ) meenemen.
L&DD met het adres wat Erna noemde zijn veel meetings gehouden. Veel paardenmeetings dus zijn veel foto's van te vinden. Ook op mijn site met menselijke modellen, uhm weet even niet welke datum . Bij evenementen iig, weer was toen alleen erg grauw
LDD staat er al. Wij hebben hier in de buurt alleen stranden, duinen en heide. Maar zal voor een aantal te ver zijn denk ik.
Buiten het eiland ben ik dus niet echt bekend, dus dat laat ik aan jullie over.
Wel een beetje meewerken hoor allemaal. We moeten het wel een beetje eens worden over de locatie, wat de modellen dragen. Wat iedereen mee kan nemen etc. Het is al over een maand
Een tijdje terug had Arizonagreen het ook over een locatie dicht bij haar toch? Daar zat als ik het goed had ook water bij en de stallen dichtbij voor een toilet
Nou, wat doen we? De locatie waar Arizonagreen het over had was in Brabant en dat was voor sommigen te ver. Provincie Utrecht ligt het meest centraal als ik zo teruglees hier en op fb. Wat vinden jullie van de Soesterduinen?
Bij Zeist en Doorn heb je ook bosgebieden, dat is misschien wat dichterbij voor jou?
NatassJa
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-13 17:28
Is ongeveer even ver Erna
*Geeft schop onder (bijna) iedereen z'n kont*!!!!
Kom op! Het is al over 3 weken! Nog steeds geen locatie!
Anders gaan we gewoon een locatie plannen en dan zien we wel wie er wel wil komen en wie niet.
Stel bijvoorbeeld dat veel mensen uit het oosten/zuiden niet komen of kunnen, dan plannen we hem wat dichterbij voor de mensen die dan nog wel willen komen.
Moet toch een beetje actie komen. Neem aan dat er ook nog steeds niet bekend is, hoe iedereen gekleed gaat?
Wie gaat er als hippie/zomers? Wie als prinses/sprookjesfiguur? Enz. enz. enz...
Mistic
Geplaatst: 27-07-13 17:46
Misschien kunnen we een lijstje maken wie waar woont, zodat we kunnen zien hoe de verdeling is.
Een beginnetje
Citaat:
Mistic - Zoetermeer
NatassJa
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-13 17:53
Citaat:
Mistic - Zoetermeer Natasja - Oude Tonge - Zuid-Holland(se Eilanden)