probleem is dat morgen mijn vakantie begint en ik 3 weken weg ben.. dan zou ik na dat ik terug kom het bekend kunnen maken..
De stemlijstjes zijn verzonden !!als er iets niet is goed gegaan hoor ik het graag.ik heb de reserves ook mee laten stemmen
daniquexx schreef:De stemlijstjes zijn verzonden !!als er iets niet is goed gegaan hoor ik het graag.ik heb de reserves ook mee laten stemmenik heb hem niet?
daniquexx schreef:oke, dan klopt het fotografen lijstje wat ik voor had niet.je krijgt hem alsnog.Ik heb ook niets?
daniquexx schreef:oke, jou had ik wel een gestuurd, zal het nog een keer doen.Apart, heb echt niks gekregen (tweede keer wel, je hebt al antwoord )
Kan ik me nog inschrijven met mijn 2 lusitano hengsten.Een 5 jarige bruine, die ik dan rij in Portugese optoming.en mijn 3 jarige schimmel hengst aan de kaptoom.
zouden de mensen met modellen zich bij mij aan willen melden dan zet ik die er bij en verstuur ik het nog eens naar alle fotografen.
daniquexx schreef:zouden de mensen met modellen zich bij mij aan willen melden dan zet ik die er bij en verstuur ik het nog eens naar alle fotografen.Hierbij meld ik me aan met 2 lusitano hengsten. Eentje onder het zadel en eentje aan de hand.
daniquexx schreef:zouden de mensen met modellen zich bij mij aan willen melden dan zet ik die er bij en verstuur ik het nog eens naar alle fotografen.Er is toch al gestemd?