Is er misschien iemand die nog prikpaaltjes heeft? Sandra zou deze meenemen, maar heeft helaas afgezegd. Nu heb ik er 6 maar dit zijn vrij lage paaltjes
hier helaas ook geen prikpaaltjes... Met longeren zie je wel de ronding dus zou wel fijn zijn als er paaltjes zijn maar niks aan te doen als dat niet lukt
Wij hebben van die blauwe prikpaaltjes! Ik weet zo niet hoeveel het er zijn. Ze zijn niet zo heel hoog maar we hebben ook nog van die hoge witte.. Ik hou mijn pony wel liever aan de longeerlijn want die springt er anders over heen ben ik bang.
Zou je die indergeval mee kunnen nemen? dat zou super zijn en longeerlijn is geen probleem als je het niet vertrouwd vooral niet doen, vlakte is toch groot genoeg haha
ohh ik hoop zo dat mijn accu het trek haha, had eerst nog n andere maa die is kapot, eentje die niet voor dit model is en eentje van de camera van mijn moeder maar das ook weer een ander model. Moet echt weer een nieuwe accu fixen
callychanel
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-13 22:43
Zo net klaar met werken. Ik zal ook meenemen wat ik heb. Lint is overigens geen probleem;) heb een hele rol.
Ik zit wel in de middag groep! Dus ben er pas om half 1.. Is oranje goed? Die is namelijk erg lang, we hebben ook wit maar dat is iets van 30-40 meter lang
Nope maar bedankt voor t meedenken, ik zorg wel dat ik mijn compact camera ook meeneem
Brillant
Geplaatst: 20-07-13 23:19
In Meterik
SalliBalli
Geplaatst: 20-07-13 23:22
Ships das niet op mijn route.. anders had ik ze misschien op kunnen halen voor de ochtendgroep
BBBritt97
Geplaatst: 20-07-13 23:23
Ik heb helaas geen prikkeldraad, ik kijk ook even hoe heet Vita is of ik der los durf of aan de lijn houd.
samirah
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek
Geplaatst: 20-07-13 23:34
koekjes neem ik mee. extra longeerlijn kon ik zo vlug niet vinden. Heb wel een soort dubbele longe geval, die kan zowieso met bitstukje mee.
als er nog iemand een longeerlijn mee kan nemen? heel graag.
de Gelderse diva is terug, al past bitch momenteel stukken beter... Ondanks de zomereczeem heb ik nog iets van knotjes weten te maken. als jullie het morgenochtend echt niks vinden, maak ik er ter plekke een turbo kapsel van.