Fotomeeting het Maalwater Heiloo 7 juli

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:58

Ik ben echt voor een nieuwe datumprikker als we nu even met z'n allen binnen 2 dagen stemmen heb je zo een nieuwe datm (30juni dus) eruit O:)

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 20:00

heleenxx schreef:
Ik zie lailapri en haar vriendin nog op de lijst staan, maar die hadden zich vorige week toch al afgemeld?

Ooh, ja ik zie het nu pas :+
Hierbij zij hebben zich afgemeld.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 20:01

We hebben nu 11 modellen dus je kan er 1 wegstemmen haha :)

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:01

..Jij bent de zwakste schakel. Eruit!

:') Sterkte meiden...

:evaw:

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:02

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 20:07

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:07

xRiiannex schreef:
Joey schreef:
Dus dit is nu de goede lijst?

Jaa, dat is de goede lijst tenzij er opeens weer modellen af vallen maar deze modellen geven aan dat ze allemaal kunnen.

+:)+ En ik heb gestemd. :)

Lauura

Re: Fotomeeting Kennemerduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:14

Ik had mij ook afgemeld hè en sta er nog tussen.. Dus dan is het niet moeilijk kiezen en zijn dat de modellen

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 20:17

Lauura schreef:
Ik had mij ook afgemeld hè en sta er nog tussen.. Dus dan is het niet moeilijk kiezen en zijn dat de modellen

Ooh oke dan gaan de modellen mee die nu over zijn dat zijn er nu 10.
Wel beter aan de ene kant worden er geen modellen teleurgesteld.

xSUPERMATiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:20

Bij deze zijn dus alle modellen die op de lijst staan uitgenodigd voor 7 Juli (:

Sabrina_80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:23

Ik heb me niet afgemeld en ik was alle aangegeven dagen beschikbaar, maar ik sta niet op de lijst??

xSUPERMATiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:30

Volgen mij heeft iemand iets fout gequote, er Robijntjah stond met Modesta ook nog op de lijst als het goed is, heb niks van haar afmelding gelezen.

Robijntjah - Modesta - foto foto foto
Sabrina_80 - Juulsa - foto
Sabrina_80 - Chello P. - foto
Myca - Twister
cloris - Piropo Piropo
Daiswees - Miralda Miralda
BrankaZ - Frío frío
ROCHELLEx - Cayano
Lauura - Manoek Manoek
NathalietjeB - NMPRS
brechtje12 - Brechtje Brechtje
Cardy - Lavita Lavita
Cardy - Bhaskar Bhaskar
Calanddra - Pride

Dit is dus het lijstje, er moet dus nog wel gestemd worden.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:34

Oh ik had een ander lijstje opgestuurd, dus ik stuur even m'n andere nu!

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:35

Dan ga ik dat ook wel even doen haha :)

Sabrina_80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:37

Dank je wel xSUPERMATIC +:)+ . Mocht ik niet uitgekozen worden dan is het jammer, maar ik het zou natuurlijk wel erg leuk zijn. Met 1 van de pony's is ook goed natuurlijk.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:37

Daarin klopt het laatste lijstje alsnog niet, want Lauraa had gezegd dat ze die datum niet kan komen.
Mensen even niet zo gestrest door elkaar heen gaan lopen praten, want dat schiet ook niet op :=
Waarom is de datum nu opeens van 30 Juni naar 7 Juli gegaan? Is voor mij geen probleem (reserve fotograaf), maar de meeste modellen hebben aangegeven dat ze op 30Juni konden en er zijn geloof ik genoeg fotografen die daar ook op kunnen, dus waarom niet gewoon de 30e dan? Heb je aan modellen meer keus én je hebt een reserve lijst met modellen. Vind dit wel belangrijk, er valt op het laatst altijd iemand (of meerdere) nog af, en minder modellen zou dan erg jammer zijn.
30e komt voor bijna iedereen beter uit (meerderheid van de modellen voor zover ik zie)..

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:41

Ik vind het ook erg jammer dat het zo ineens gaat! Denk als we gewoon 30e gaan iedereen blij is. Hebben jullie ook nog keus

Escalutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:42

Goed wil iemand anders er dan mee verder? Ik geef het op hoor...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:49

als je hier gewoon even een poll neerzet met data dan kan iedereen stemmen..de hoogste data word dan gewoon de data...en dan kan je kijken wie er wel en niet mee willen of kunnen en dan kan er alsnog gestemd gaan worden

maar voor alsnog word alles hier netjes geregeld hoor mensen reageren gewoon beetje apart als er aantal mensen niet kunnen maar dat zal je altijd wel hebben hoor :j
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 15-05-13 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:59

Ik vind dat je het goed doet hoor Escalutia
Maar vroeg me af waarom het van de 30e opeens naar de 7e gaat? :)

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 21:28

Ik ga zo even aan de moderator vragen of ik een pol mag aanmaken (dus het topic bewerken).

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:40

Sabrina_80 schreef:
Ik heb me niet afgemeld en ik was alle aangegeven dagen beschikbaar, maar ik sta niet op de lijst??

Je had in datumprikker alleen data ingevuld en niet of je model was met welk paard of dat je een fotograaf was.
Zo hebben model Axel en model GoGo helemaal niet ingelogd in de datumprikker. Ze hebben zich niet afgemeld, maar ook niet aangegeven wanneer ze wel/niet konden. Ik heb hier echt veel tijd in gestopt en ook een paar keer gevraagd of iedereen die ik nog niet had uitgenodigd wilde reageren.
Als je graag mee wilt doen, dan moet je ook een beetje het topic blijven volgen en reageren.

Voor de organisatie, het is nooit leuk als mensen teleurgesteld zijn en wat jullie ook kiezen het is altijd voor een paar mensen niet leuk of zelfs frustrerend. En mensen waar het wel leuk voor is, hebben minder de 'drive' om te reageren.

vivan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:13

Ok, ik heb net te horen gekregen dat ik de 7e een piano uitvoering heb, en de 30e kon ik niet, want dan heb ik al een andere meeting.

Maar ik wil een ding zeggen voor dat ik ont-stip, ik vind de sfeer hier na de datumwisseling (eigenlijk ervoor al) echt keihard gedaald. Er wordt alleen maar gehamerd door een paar personen dat het perse de 30e moet zijn (ik had niet gereageerd omdat ik toch moest afwachten), en daardoor wordt meteen besloten dat het de 30e wordt, ja pardon, maar er zijn ook nog 20 andere mensen??!! En datumprikker gaf aan dat 7 juli meer mensen konden! maar ok, ik ga me er verder niet meer mee bemoeien, ik kan toch niet meer.

Verder wens ik jullie wel veel plezier :j want een strandmeeting, ja dat staat nog steeds op mijn to-do-list :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:23

Nou, ik wil toch nog even reageren. Als er bij voorbaat voor een datum gekozen zou worden waarop ik niet zou kunnen, of mijn paard wordt niet uitgekozen, zou ik er geen enkel probleem mee hebben.
Maar nu werden er vorige week ineens allemaal mensen geronseld om zich op te geven, er werd snel een datumplanner gemaakt, daaruit bleek in eerste instantie dat het waarschijnlijk de 30e zou worden. Dus hier werd al een paar dagen over de 30e gesproken en op gerekend.
En dan ineens wordt er om een beetje gezochte reden voor de 7e gekozen, terwijl er nog mensen hun datum wilden veranderen.
Dat geeft me het idee dat er achter de schermen wat te veel overleg is geweest. En ja, daar baal ik dan wel een beetje van. Ik had het ook wel erg leuk gevonden om met mijn knapperd naar de duinen te gaan voor een fotoshoot :)
Frustrerend, zoals Myca al zegt, is dan wel het juiste woord denk ik.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:35

Ik kan op beide data, maar moet bekennen dat ik ook een 'apart' gevoel kreeg toen ik las dat mensen via pb werden benaderd om zich aan te melden. Als mijn paard niet wordt gekozen, prima. Maar dit vond ik vreemd.
Daarna kwam het gepingpong over de datum, waardoor het nog vreemder werd voor mijn gevoel.
Kan mij erg goed voorstellen dat dit voor mensen die geholpen hebben het te regelen toen bleek dat eigenlijk niemand het oppakte, frustrerend is. Stel mij dus even afwachtend op tot echt duidelijk is welke datum is gekozen en welke modellen.