Fotomeeting Dishoek (ZLD) strand 8 Juni

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:07

maria1991 schreef:
Dat is ook zo Sieltjuh. Vanaf 19.00 moet prima te doen zijn hoor, maar als iedereen nog rijfoto's wilt dan wordt het wel lastig. Ik zeg: we plannen geen rijfoto's in, maar mocht er nog gelegenheid tussen de zonsondergang en paddock/losgooifoto's zijn dan kijken we dan wel:)

Steefvicky, leuk wat mij betreft kan je mee. We hadden toch een oneven aantal en als je meekomt zou het betekenen dat we een even aantal hebben. Je kan dan in groep vier, samen met xTitanic. Vind xTitanic dit goed?

Helemaal goed voor mij, heb ik meteen ook een leeftijdsgenootje haha :D

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:09

xTitanic schreef:
maria1991 schreef:
Dat is ook zo Sieltjuh. Vanaf 19.00 moet prima te doen zijn hoor, maar als iedereen nog rijfoto's wilt dan wordt het wel lastig. Ik zeg: we plannen geen rijfoto's in, maar mocht er nog gelegenheid tussen de zonsondergang en paddock/losgooifoto's zijn dan kijken we dan wel:)

Steefvicky, leuk wat mij betreft kan je mee. We hadden toch een oneven aantal en als je meekomt zou het betekenen dat we een even aantal hebben. Je kan dan in groep vier, samen met xTitanic. Vind xTitanic dit goed?

Helemaal goed voor mij, heb ik meteen ook een leeftijdsgenootje haha :D

*spiekt in profiel* heee inderdaad. Leuk! :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:10

Zonsondergang is 21:57 :)
http://home.hccnet.nl/v.d.horn/weersver ... ergang.htm

:P

Als er zon is tenminste :))

Waar moet eigenlijk iedereen vandaan komen, als ik vragen mag? Van sommige weet ik het wel, maar volgens mij komen er best wel een aantal van een eindje weg, niet?
Djuun woont om de hoek van Dishoek en ik weet dat Royal 300m verder ongeveer staat :') Rhoda en Flame weet ik natuurlijk ook :) Maar waar komt de rest vandaan? Ook de fotografen?

Leuk Steef :D Mooie foto's maak jij altijd, heb ze al vaak van Tam voorbij zien komen!

Ik heb er zo'n zin in :):) En ik ben echt duimen aan het draaien om goed weer te krijgen _O-

nenahdm

Re: Fotomeeting Dishoek (ZLD) strand 8 Juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:14

We zitten aan de kust he, meestal beter weer :P
Ik moet van Lochristi, België komen :') 1uur en paar minuten rijden :)

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 18:15

haha ja Sieltjuh, maar wel met moordende beesten tussen ons in als extra drempel :D Ik had idd daar ook al op gekeken, ik heb de zonsondergangfoto's ook vanaf half tien gepland.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:16

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:25

Deze fotograaf komt vanuit Oud-Vossemeer op eiland tholen.
Ligt er ook aan wat Joline wilt want rijd met haar mee waarschijnlijk

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 18:25

Geliked! Vind het ook erg mooie foto's hoor xTiitanic

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:27

ik weet niet wat de eigenaar ervan vind maar ik denk dat we niet tot zonsondergang kunnen blijven.. zou misschien wel nog even willen rijden maar ook niet lang :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:29

maria1991 schreef:
haha ja Sieltjuh, maar wel met moordende beesten tussen ons in als extra drempel :D Ik had idd daar ook al op gekeken, ik heb de zonsondergangfoto's ook vanaf half tien gepland.

:x

Ik begreep van onze staleigenaresse dat ze niet meer los mochten überhaupt? I hope so! Kwam er vorige week weer eens een keer langs en ben dan blij dat er een zwaar hekwerk tussen zit. En dan staan er mensen in de tuin en zien, registreren dat die beesten zo tekeer gaan en doen gewoon lekker niets :x Geen correctie, niets :x
Hoe gaat het eigenlijk met Royal nu? Nog een trauma aan honden er aan overgehouden?

Ik heb de FB-pagina geliked hoor :j

Lochristi, dat is vlak bij Gent als ik het zo ff goed heb opgezocht :j Dat is inderdaad niet zo'n eind :)

Ellis, van jou wist ik natuurlijk ook dat je van Tholen kwam, dom van me!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:30

Hihi, bedankt voor de likes! en ja is idd vlakbij Gent! :)

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:45

Voor mij maakt het niet zo heel veel uit hoor. Ik hoef niet perse op tijd thuis te zijn :)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:48

Mooi schema zo! ik blijf niet tot zonsondergang, ik vind dat te lang voor de kleine Aslan.
Met volwassen paard had ik het wel gedaan, maar om nu in het donker thuis te komen met Aslan en Whis is denk niet zo handig nog.

Ik kan wel rijden op Whis, dan loopt Aslan mee als het goed is maar dat wil ik op het moment zelf zien hoe en wat hij doet met andere paarden erbij ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:55

Dus we verschuiven de uren dan naar 10 minuten per model? dan zijn we rond 20:10 klaar ongeveer? en de losgooifoto's dat is dan met meerdere hé?
Ik zou zonsondergang foto's 'vrij' laten en dat we op het moment daar zelf afspreken ofzo? :)

Uurtje vroeger gaan lijkt me ook wel slim.. voor de portretfoto's.. zouden ze daar zo om gaan klagen? ze lopen immers niet los hé de paarden, maar dan hebben we meer tijd ook voor eventueel rijfoto's..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:59

_Patrick_ schreef:
Ik kan wel rijden op Whis, dan loopt Aslan mee als het goed is maar dat wil ik op het moment zelf zien hoe en wat hij doet met andere paarden erbij ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen.

Ik begrijp het heel goed hoor, zo'n kleintje meenemen heeft toch wel wat meer voeten in de aarde dan een volwassen paard :)

Ik ben er zelf ook nog niet over uit, Djuun is alleen nog maar aan de hand een paar keer op het strand geweest en staat meestal nog zo :wow: (dus oortjes vooruit is meestal geen probleem :') ), maar of ik er op wil, dat bekijk dan gewoon ter plaatsen misschien wel. Als het erg winderig weer is bijvoorbeeld, dan denk ik dat ik niet eens een zadel mee neem :')

Ik neem sowieso ook deze halsters mee:
Afbeelding
http://www.webklik.nl/user_files/2013_0 ... up_101.JPG

En ik kan voor die tijd ook nog even kijken of ik iets soortgelijks als dit kan maken:
Afbeelding
(maar dan niet in het roze :+ )

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:01

xTitanic schreef:
Uurtje vroeger gaan lijkt me ook wel slim.. voor de portretfoto's.. zouden ze daar zo om gaan klagen? ze lopen immers niet los hé de paarden, maar dan hebben we meer tijd ook voor eventueel rijfoto's..

Je mag voor 19:00 niet op het strand komen met je paard of die nou vast zit aan een touwtje of dat je erop zit. Als je een uurtje vroeger bent en in je eentje bent, zullen ze daar vast niet zo moeilijk over doen. Met geen-strandweer denk ik ook niet dat er heel moeilijk wordt gedaan. Maar als het strandweer is en je komt een uur vroeger met een hele groep, dan is de kans groot dat je wel klachten gaat krijgen of gewoon het strand afgestuurd wordt :+
Ik zou dat risico niet willen lopen liever :+

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:07

Zijn er daar ook duinen?

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:15

nee het is een strand maar er zijn geen duinen :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:16

Amber27 schreef:

Nah, maar op google maps leek het zo kaal :')
4/4 blond, haha :')

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:17

xTitanic schreef:
Amber27 schreef:

Nah, maar op google maps leek het zo kaal :')
4/4 blond, haha :')

hahahahhaah :') :o? blondjeeee, je bent nog blonder als ik :')

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 19:18

wauw prachtige halsters! Ben jaloers! Maak je die zelf? (gezien je onderschrift)

haha xTitanic, gelukkig hebben we hier duinen, anders zou Walcheren (schiereiland) regelmatig onder water liggen. hihi. Zou zo n gedoe zijn: steeds zwemmend naar je werk enzo.

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:19

maar als we inderdaad gewoon 10 min doen in plaats van 15 zijn we eerder klaar en hebben we meer tijd voor losgooi- en rijfoto's

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:20

maria1991 schreef:
wauw prachtige halsters! Ben jaloers! Maak je die zelf? (gezien je onderschrift)

haha xTitanic, gelukkig hebben we hier duinen, anders zou Walcheren (schiereiland) regelmatig onder water liggen. hihi. Zou zo n gedoe zijn: steeds zwemmend naar je werk enzo.

*schaatsend in de winter =:)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:45

maria1991 schreef:

Ja, maak ze zelf :j Als je ook wilt lenen voor foto's, kan dat hoor :) Weet alleen niet of ze passen :P

Ja, we hebben wel duin, maar niet waar je echt met je paard op kan :)

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 19:55

hihi ja de roze staat m vast goeddd:P Weet niet of t m staat. Hij is wel hoog in t bloed staand maar tis natuurlijk geen arabier :Y)