Ik geloof dat ik alles en bij elkaar gevloekt heb maar het maakt helemaal niks meer uit...
Ik had vorige week bij een verhuurbedrijf (ga de naam toch maar niet op internet zetten) een trailerauto gehuurd. Soort kleine twee-paards vrachtautootje. Ik heb zelfs al borg/aanbetaling moeten betalen. Kreeg ik gisteren dus een telefoontje dat de trailer die ik zou huren kapot is en naar de garage is gebracht. Ze hebben er 4 maar zijn alle 4 al verhuurd en ik was de laatste die blijkbaar gereserveerd had voor deze zondag. Dus ik vroeg of ze een alternatief hadden.. Ja dat hebben ze wel (een twee-paards trailer) maar ik heb geen B + E rijbewijs dus ik mag niet met een aanhanger rijden. Ik heb gevraagd of ze dat niet aan een van de andere huurders wilde voorstellen want ik vond het behoorlijk banketstaaf. Maar dat doen ze niet. Ik was de laatste die reserveerde dus ik heb pech. Ik heb vandaag nog allerlei pogingen gedaan om iemand te vinden die zondag mn chauffeur wil zijn, maar dat gaat helaas niet lukken. Tenzij iemand hier opeens dé oplossing bied, maar ben bang dat dat er niet meer in zit. Jeetje ik baal hier echt énorm van! Waarom overkomt mij dit nou weer!??
Zonder vervoer kan ik er niet bij zijn... Iemand die me nog uit de brand kan helpen??
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 20-07-13 15:16
Dit houd in dat er nog maar 4 modellen overblijven . Misschien dan de meeting toch afzeggen / verplaatsen?
Oei, dat is wel heel zonde.. Ik heb wel be rijbewijs maar ik woon niet echt in je buurt (denk ik?) en ik ben fotograaf dus ik moet er de hele dag zijn..
Nelson17
Geplaatst: 20-07-13 15:33
Mooi schema zo Lara! Waren er nog prikpaaltjes gevonden? Of moet ik bij de losren foto's mijn longeerlijn ofzo meenemen? Of laten we dat helemaal achterwege? Wilde je tijden de losren foto's wel nog vrijheidsdressuur doen of dat ook niet?
Aah wat jammer Pinkie, beterschap
Ahh Aartje wat vervelend zeg! Hopen dat je nog wat kan regelen
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 20-07-13 15:36
Ik ga zo weer weg, heb een verjaardag vanavond en kan pas laat weer bijlezen. Ik heb voor mezelf besloten om dan niet te komen als het om 4 modellen gaat en meld mezelf hierbij af voor morgen.
Wie vind het niet erg alleen te fotograferen? Anders zitten we namelijk met 1 model die steeds niks te doen heeft, wil dus wel alle energie optimaal kunnen benutten