xRiiannex schreef:Ik vind het erg naar om af te zeggen als fotograaf maar ik zit met vervoer aangezien ik met xSUPERMATiC zou mee rijden.
Sorry hiervoor..
Okee, dat is jammer maar helaas. Om heel eerlijk te zijn had ik dat ook al aan zien komen dus ik haal jullie beiden van de lijst af.
zodiacje schreef:Komt zij ook niet meer dan?
Nee, ze wilde alleen in de middag komen fotograferen omdat ze 's morgens zelf een shoot had ofzo? Zo werkt het niet, you're in or out 
RandyOrton25 schreef:Het enige wat ik me afvraag is waarom je zo stug volhoud aan dat kwartier portret
Dat is echt te lang en wat ik al eerder aan gaf los/longeer en rijden kan niet te gelijk
Want een fotograaf kan niet aan 2 kanten te gelijk foto's schieten
Dus daar moet echt enige structuur inzitten
We hebben twee personen uitval dus de groepen moeten sowieso anders ingedeeld worden nu willen we het goed draaiend willen houden of we moeten er 2 fotografen bij zien te krijgen
Dus dat wordt even puzzelen.
Daarnaast, wil ik graag nog een keer benadrukken dat van de ochtendgroep;
Tess met Kas sowieso NIET kan longeren i.v.m. ouder paard en mogelijke beschadiging aan de pezen
Ik met Dora GEEN garantie kan geven m.b.t. het longeren omdat ik graag heel terug wil en niet met pony aan de hand terug wil lopen, want dat is mij echt te ver. En nee, dat betekent niet dat ik niks voor de fotografen over heb, heb vorig jaar bijna een uur gelopen naar de meetingplek van toen, heb 5 uur aan een frontriem gezeten om m'n set compleet te maken dus ik steek er echt wel moeite in om de fotografen ook van iets leuks te voorzien 
Wat betreft de portretfoto's; ik heb in de beginpost al geschreven, en ik citeer;
Citaat:
Groep 1 start om 10 uur, en eindigt ongeveer 12 uur
Hier had je zelf, neem ik aan, ook al uit kunnen opmaken met een beetje denkwerk, dat het dus geen sessies zouden worden van 5 minuten foto's schieten van een hoofd en that's it. Ik weet niet of je wel eens op de locatie bent geweest, maar die is GROOT. Er is dus in die 15 minuten enkel de tijd om naar het gewenste plekje te lopen, pony/paard te laten staan, foto's te schieten, ondertussen overleggen over en weer wat het mooiste uit komt, en dan is je kwartier alweer om en kan je weer wisselen. Wat Desteney al aanhaalde, vorig jaar hadden we 20 minuten en dat was al krap, bedenk je wel dat je niet alleen op de meeting staat, hoe goed je zelf wellicht ook kunt fotograferen, er zijn er bij die wat meer tijd nodig hebben en dan is 15 minuten een prima middenweg.
Wat betreft de longeerfoto's; ik weet niet hoe lang je denkt dat de paarden gelongeerd kunnen worden, maar ik ga mijn pony dus niet 10 minuten laten rennen aan de longe (als dit uberhaupt al mogelijk is). Dan is het echt een kwestie van; fotografen klaar, pony een paar rondes draf en een paar rondjes galop (indien gecontroleerde galop) en dan is het feest afgelopen. Wat ik al zei, ik moet er daarna ook nog op en ik ga ECHT niet meer lopen van daar naar stal, heb vorig jaar al een paar dagen gestrekt gelegen omdat pony in een schouderbinnenwaarts naast me paradeerde de terugweg; en dat een uur lang. Gaan we dit jaar niet doen, dus ik heb daar voor mezelf en voor de pony gewoon rekening mee te houden.
Van de ochtendgroep kan Tess ook dus sowieso niet met Kas longeren, en ik misschien ook niet, dus dan vallen er al twee weg, dan lijkt het mij dat er genoeg tijd is voor het longeren en rijden, Tess en ik kunnen dan zadelen. En ik denk niet dat de rest hun paarden 20 minuten gaat laten rennen aangezien Tess de enige is die daar om de hoek staat met de paarden, Celine en ik moeten nog een flink stuk terug.
Wat betreft de middaggroep; jullie hebben dus mazzel dat dat de middaggroep is en dat er dus in ieder geval ruimte is voor uitloop en omdat hun paarden geloof ik iets braver zijn met longeren dus dan kunnen jullie 's middags daarmee soebatten.
Het is niet mijn bedoeling om bitchy te zijn maar ik word er gewoon een beetje moe van. Staat het je niet aan, kom dan zelf met een redelijke poging tot een schema. Maar als je het terrein nog niet hebt gezien en de paarden ook niet kent of niet wil lezen hoe de paarden in elkaar steken, is het erg makkelijk om te zeggen '10 minuten is genoeg voor portret' en te zeggen 'zo lang longeren' ' zo lang rijden'.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-05-13 10:04, in het totaal 2 keer bewerkt