Oké, dat zou super zijn! Wij staan dan bij bushalte De Schermerij, is dat goed?
Nikkay
Geplaatst: 24-05-13 10:53
Wegens het uitvallen van een fotograaf hier de nieuwe planning, zoals ik al gezegd had zonder veranderingen in de tijd, maar ik plaats hem wel alvast even, ook de nieuwe lijst staat erbij, dan kan je meteen kijken wanneer je door wie op de foto gezet wordt, en wanneer je welk model mag fotograferen
Mocht er nou toevallig nog een fotograaf zijn die het topic ziet en langs wilt komen, er zijn in principe nog twee plekken vrij, en die zouden dan zo mee kunnen. Op deze manier redden we het natuurlijk ook wel
Ochtendgroep 1. Morpheus81 – Paard V 2. Daiswees – Daisy (Welsh Cob) V 3. Zoeff – Troy (Tinker) V 4. Marretjuh – Miss Price V
Middaggroep 5. _Cowgirl - Yorkshire Terier x Shih Tzu V 6. Marretjuh – Evita (hond) V 7. meganproperx – Mica (Hond) V 8. Lisa_Storm (paard) ???
Nieuwe planning, zonder veranderingen in de tijd :)
11:00 tot 11:50 : Portret foto's/Losgooi foto's model 1 en 2 bij fotograaf 1 t/m 3. Model 3 en 4 bij fotograaf 4 t/m 6. Na 25 minuten gaan de fotografen 1 t/m 3 naar model 3 en 4, en gaan de fotografen 4 t/m 6 naar model 1 en 2.
11:50 tot 12:40 : Rijfoto's. (voor de mensen die dit niet willen, portret of losgooifoto's, voor honden, actiefoto’s.) Model 1 en 2 bij fotografen 4 t/m 6. Model 3 en 4 bij fotograaf 1 t/m 3. Na 25 minuten gaan de fotografen 1 t/m 3 naar model 1 en 2, en gaan de fotografen 4 t/m 6 naar model 3 en 4.
Pauze
13:00 tot 13:50 : Portret foto's/losgooifoto's model 5 en 6 bij fotograaf 4 t/m 6. Model 7 en 8 bij fotograaf 1 t/m 3. Na 25 minuten gaan de fotografen 1 t/m 3 naar model 5 en 6, en gaan fotografen 4 t/m 6 naar model 7 en 8.
13:50 tot 14:40 : Rijfoto's. (voor de mensen die dit niet willen, portret of losgooifoto's, voor honden, actiefoto’s.) Model 5 en 6 bij fotografen 4 t/m 6. Model 7 en 8 bij fotografen 1 t/m 3. Na 25 minuten gaan de fotografen 1 t/m 3 naar modellen 5 en 6, en de fotografen 4 t/m 6 naar modellen 7 en 8.
Ik stel voor om het verzamelen gewoon tussen 10:40 en 11:00 te houden, zodat we om 11:00 echt kunnen starten. Grote kans dat alles toch een beetje uitloopt, maar dat zien we dan wel weer
Zoefff
Geplaatst: 24-05-13 10:56
Ik weet niet waar die is, maar het lijkt mij het makkelijkst om bij de pleintje af te spreken, ik neem de rotonde vanuit Amerongen gezien meteen rechts, en rij dan omhoog naar het bosbad, daar in die bocht ligt een pleintje waar markt altijd is. Als jullie daar staan is dat het makkelijkste dan hoef ik niet ergens met de trailer te wachten waar het niet kan. Zullen we daar om 10.30 afspreken? Zijn we om 10.40 op de parkeerplaats.
Ik zie net dat het pleintje echt direct tegenover de bushalte ligt, haha. Het is toch daar bij dat pannenkoekenrestaurant? Dat pleintje bedoel je toch?
ik moet zeggen dat ik dat wel relax vind . dan heb je ook niet 12 dezelfde fotos van een positie . maar begrijpelijk voor de modellen dat ze liever meer keuze hebben hihi.. Maar zie het als een voordeel. Dan heb je nog meer diverse fotos
Ja, dat vind ik ook, haha. Al snap ik wel waarom de modellen denken, 'hoe meer fotografen hoe beter' maar ik denk dat het in dit geval wel goed is zo. Loop je elkaar ook niet constant in de weg, en heb je veel verschillende foto's. En ik geloof dat je met dit clubje fotografen toch veel foto's zult krijgen.
Ik hoop ook echt dat het weer mee zit, maar ik ga uit van het beste, want vandaag valt tot nu toe ook heel erg mee. Zolang heel af en toe wat zon doorkomt, vind ik het al goed haha
Komen er toevallig nog meer mensen uit Utrecht (stad) of die richting, waarbij ik met de auto mee kan rijden? Uiteraard betaal ik dan mee aan de benzine kosten.
Ik woon in [plaatsnaam] zelf, als er nog meer mensen met het openbaar vervoer gaan (middaggroep) kan ik mijn ouders vragen of diegene mee kunnen rijden. Mochten er mensen door [plaatsnaam] komen met een plaatsje vrij + plaats voor een kleine hond hoor ik het graag! Maar in principe brengen/halen mijn ouders gewoon.
nicollol
Geplaatst: 24-05-13 21:45
nobbie91 schreef:
Komen er toevallig nog meer mensen uit Utrecht (stad) of die richting, waarbij ik met de auto mee kan rijden? Uiteraard betaal ik dan mee aan de benzine kosten.
Ik rij vanuit Vleuten.. ( ik kan je wel ergens oppikken PB maar..)
meganproperx
Geplaatst: 25-05-13 09:24
Is het de bedoeling dat de middaggroep er ook om 11 uur is? Of moeten die er gewoon om 12.40 zijn ofzo?
Ik denk 12:40u. Dan is het pauze en kun je ook even kennismaken met de andere bokker etc. Als iedereen er om 11:00u is wordt het misschien een beetje te druk.
Ik ben er ong half 11. Ga vanavond dus niet te laat naar me bed hahaha, want k moet vanuit me huis ong kwart over 9 weg hihi.. zie jullie allemaal morgen!!