Fotomeeting paarden Diepmeerven (Heeze)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Re: Fotomeeting paarden Diepmeerven (Heeze)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:39

Dat meld wel lekker af :=

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 19:43

haha ja nou he :P nee maar van vele snap ik het wel. Had al wel een week of 2 geleden van wat andere mensen de vraag gekregen stel dat mag ik dan mee doen.. dus die heb ik gelukkig wel achter de hand :P dat was dus o.a. Simone met haar Monchano ;)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:44

Ach, jullie hebben er genoeg achter de hand dus er is geen enkel probleem lijkt me :)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 19:45

nee precies :) komt helemaal goed :D

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 20:06

Ik heb Boy afgemeld omdat ik ook als fotograaf sta :) stond zo ver op de reservelijst dat ie waarschijnlijk toch niet mee mocht. Ik kan niet fotograferen én met paard :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 20:08

Zeer begrijpelijk :). Viel me alleen heel erg op ;p

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 07:33

Ik heb Twilight er af gehaald,omdat ik er geen 3 mee kan nemen ;) En zo heeft een ander nog een kans ;)

kyra1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 14:00

Is dit dezelfde plaats als op 14 april?

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-13 23:05

Ja we verzamelen op hetzelfde stuk, we lopen alleen naar het diepmeerven stukje verderop ipv het stuk waar we de 14e waren :)

kyra1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:20

Oke helemaal top!

Quibjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:21

Sorry ik moet me ook afmelden. Ik heb gemerkt dat mijn paard in de trailer te onrustig is en dat wil ik haar niet weer aandoen, alleen als het echt moet.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 08:14

Als jullie nog modellen zoeken, ik stel me tot beschikking als dat nog gaat :)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 10:11

Quibje, wat jammer! Ik ga de volgende op de reservelijst even inlichten dan! JasmijnJoy, ik kan je zeker op de reservelijst zetten. Wil je me even naam van de pony, ras en foto pb'en?

Ik wil binnekort gaan beginnen aan het schema in elkaar te zetten. Heb het onverhoopt best druk gehad afgelopen weken, hoop dat ik er snel voor kan zitten zodat ik jullie van meer info kan voorzien!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 15:12

Quir, dit is toch niet zo ver als zee := ? Is het zo ver van je stal ja, jammer. Had je pony graag een keer in t echie gezien ipv via facebook :j

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 15:53

Hoop dat we nu de afmeldingen wel hebben gehad eigenlijk! Snap niet zo goed waarom mensen zich zo makkelijk aan- en afmelden .. Meld je dan niet aan, denk ik dan, maargoed...

Een medische reden oid snap ik het nog, maar een trailerprobleem heb ik minder begrip voor. Ik zou denken dat dat juist een extra goede reden is om weer op pad te gaan! Hij moet er tenslotte even doorheen!

Sorry hoor, maar moest het even kwijt...

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:20

Ga ik in mee My_Little_P. Je weet dat je op pad moet als je je aanmeldt, dat kun je incalculeren.

kyra1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:47

Ik ga hier ook in mee.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:49

Wie komt er in plaats van Djinty overigens?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:34

Ik heb 1 puntje voor de planning. Ik moet sochtends jureren (weet ik ook al geruime tijd) dus ik wil heel graag in de middag groep.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 01:07

Sorrie mensen dat ik wat minder van me heb laten horen, beetje druk geweest, ik zal morgen zoiezo even het nieuwe paarden-schema online plaatsen wie er bij komt en ik ben gister bezig geweest met de planning, plonie heeft t nagekeken, moet nog wat veranderen en als dat helemaal goed is zet ik het online! En voor jou leonie ga ik het ook even regelen :D komt goed! Super dat je het nu zegt, net op t goede moment hihi!

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 12:19

Zou iedereen even zijn telefoonnummer willen pb-en naar First Unique of mij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:09

Ik moet helaas ook afmelden.. Mijn chauffeur heeft afgezegd en ik ken niemand anders die ik kan vragen om te rijden.

Heel jammer aangezien ik er veel zin in had!

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 20:22

Erg jammer, kun je niet kijken voor een andere chauffeur? Ik was zo blij met Donna in de lijst..
Vind het erg jammer dat er zoveel afgezegd wordt. Plonie en ik zijn druk bezig met het regelen van een goede en leuke meeting en we hebben in de tussentijd al van zowat de helft van de modellen afscheid moeten nemen. Van een enkele snap ik het, want dat hadden we voor het stemmen al voorzien, maar vind het erg jammer dat we met alle macht nieuwe modellen bij elkaar moeten sprokkelen omdat de gewilde modellen stuk voor stuk afzeggen..

Is er nog iemand die op dit moment nog zegt van ja ik weet dat ik niet mee kan? Want dan ga ik daarmee het rooster aanpassen.. Zou het erg fijn vinden als het nu dan maar gelijk wordt aangegeven ipv een week van te voren.. Dus mensen, ga even heeeel goed in de agenda kijken, want nu hebben we nog wel tijd om te regelen, zou het niet erg netjes tegenover plonie en mij vinden om dadelijk nog op het laatste nippertje af te zeggen zodat wij niet zo makkelijk iets meer kunnen regelen.

Verder voor de mensen die er nog wel helemaal zin in hebben en wel weten dat ze zeker komen, graag telefoonnummer ff pb-en zodat we kunnen contacten op 2 juni mocht dat nodig zijn.

Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:27

First_Unique schreef:
Erg jammer, kun je niet kijken voor een andere chauffeur? Ik was zo blij met Donna in de lijst..
Vind het erg jammer dat er zoveel afgezegd wordt. Plonie en ik zijn druk bezig met het regelen van een goede en leuke meeting en we hebben in de tussentijd al van zowat de helft van de modellen afscheid moeten nemen. Van een enkele snap ik het, want dat hadden we voor het stemmen al voorzien, maar vind het erg jammer dat we met alle macht nieuwe modellen bij elkaar moeten sprokkelen omdat de gewilde modellen stuk voor stuk afzeggen..

Is er nog iemand die op dit moment nog zegt van ja ik weet dat ik niet mee kan? Want dan ga ik daarmee het rooster aanpassen.. Zou het erg fijn vinden als het nu dan maar gelijk wordt aangegeven ipv een week van te voren.. Dus mensen, ga even heeeel goed in de agenda kijken, want nu hebben we nog wel tijd om te regelen, zou het niet erg netjes tegenover plonie en mij vinden om dadelijk nog op het laatste nippertje af te zeggen zodat wij niet zo makkelijk iets meer kunnen regelen.

Verder voor de mensen die er nog wel helemaal zin in hebben en wel weten dat ze zeker komen, graag telefoonnummer ff pb-en zodat we kunnen contacten op 2 juni mocht dat nodig zijn.

Alvast bedankt!

Ik ga kijken voor een andere chauffeur, maar houd er maar rekening mee dat ik het niet geregeld krijg :(
Iemand met een auto en een rijbewijs en ervaring met een trailer is niet makkelijk te vinden, als je uit een "niet paarden familie" komt.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:29

Erg vervelend voor jullie die afzeggingen.
Ondanks dat ik niet als eerste gekozen werd ben ik toch erg blij dat ik mee mag, ik heb de datum geblokkeerd in mijn agenda ;) .

Mijn telefoonnummer moet inmiddels bekend zijn :) .