Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nee maar van vele snap ik het wel. Had al wel een week of 2 geleden van wat andere mensen de vraag gekregen stel dat mag ik dan mee doen.. dus die heb ik gelukkig wel achter de hand
dat was dus o.a. Simone met haar Monchano
komt helemaal goed
stond zo ver op de reservelijst dat ie waarschijnlijk toch niet mee mocht. Ik kan niet fotograferen én met paard
. Viel me alleen heel erg op ;p
En zo heeft een ander nog een kans

? Is het zo ver van je stal ja, jammer. Had je pony graag een keer in t echie gezien ipv via facebook
komt goed! Super dat je het nu zegt, net op t goede moment hihi! First_Unique schreef:Erg jammer, kun je niet kijken voor een andere chauffeur? Ik was zo blij met Donna in de lijst..
Vind het erg jammer dat er zoveel afgezegd wordt. Plonie en ik zijn druk bezig met het regelen van een goede en leuke meeting en we hebben in de tussentijd al van zowat de helft van de modellen afscheid moeten nemen. Van een enkele snap ik het, want dat hadden we voor het stemmen al voorzien, maar vind het erg jammer dat we met alle macht nieuwe modellen bij elkaar moeten sprokkelen omdat de gewilde modellen stuk voor stuk afzeggen..
Is er nog iemand die op dit moment nog zegt van ja ik weet dat ik niet mee kan? Want dan ga ik daarmee het rooster aanpassen.. Zou het erg fijn vinden als het nu dan maar gelijk wordt aangegeven ipv een week van te voren.. Dus mensen, ga even heeeel goed in de agenda kijken, want nu hebben we nog wel tijd om te regelen, zou het niet erg netjes tegenover plonie en mij vinden om dadelijk nog op het laatste nippertje af te zeggen zodat wij niet zo makkelijk iets meer kunnen regelen.
Verder voor de mensen die er nog wel helemaal zin in hebben en wel weten dat ze zeker komen, graag telefoonnummer ff pb-en zodat we kunnen contacten op 2 juni mocht dat nodig zijn.
Alvast bedankt!