Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:50

palousa88 schreef:
groningen,friesland Drenthe nederland

Dit is een Quote van de TS van de eerste pagina. Imo is dan Noord Nederland niet meer alleen daar bovenin Groningen of Friesland. Maar gaat het om die 3 provincies en centraal daar is dus ook niet Lauwersoog ;) Maar goed, die lokatie valt voor mij af niet zozeer vanwege de afstand, maar het water. Ik ga geen risico nemen zon afstand te rijden als ik al op voorhand weet dat ik een paard in paniek krijg.
Een lokatie als Marum bij de Trimunt (ligt bij Drachten) is ook Friesland, en is voor mij ook pak em beet 1,5 uur rijden was ook geen probleem geweest. Punt voor mij is gewoon dat al die echt Noordelijke plaatsen die aangedragen zijn, allemaal met water omringt zijn.

fientje80

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:33

Allemaal goede ideeën voor een volgende meeting. Ik denk alleen dat we nu bij deze locaties moeten blijven. Anders komen we nooit tot een daadwerkelijk meeting. Maar ik snap je punt! Misschien had het 'meeting noord groningen/noord friesland moeten heten.

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:38

Laatste herinnering!!!!! Iedereen heeft nog 1,5 uur om te stemmen voor een locatie en een datum. Om 20.00 uur sluit de stemming!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 19:19

fientje80 schreef:
Allemaal goede ideeën voor een volgende meeting. Ik denk alleen dat we nu bij deze locaties moeten blijven. Anders komen we nooit tot een daadwerkelijk meeting. Maar ik snap je punt! Misschien had het 'meeting noord groningen/noord friesland moeten heten.

Nee dat maak jij er nu van. De TS die dus het topic gestart is heeft duidelijk aangegeven een meeting in/van Groningen, Friesland en Drenthe van oudere paarden. Kijk maar op pagina 1 het staat daar toch echt. De de lokaties die aangedragen zijn veelal heel noordelijk lagen is wrs omdat een aantal ook uit die richting kwamen. Ikzelf heb nl geen lokatie aangedragen, mede omdat ik jullie geen lange reistijd wilde aandoen. nl ook Noordelijk gelegen en echt een hele mooie lokatie is Exloo (in Drenthe). Bos, heide, open plekken alles is daar aanwezig. Of nog leuker Sellingerbeetse (is ook in Groningen). Daar is zelfs water aanwezig. Maar goed zoals ik al zei, ik heb expres geen lokaties aangedragen vanwege de afstand.
Als je het echt zo noordelijk wilt is mij ook prima maar dan had er niet op de 1e pagina aangegeven moeten worden dat het voor de 3 provincies was.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 19:25

Je zegt het zelf eigenlijk al... je hebt geen locaties aangedragen. Hoe lang loopt dit topic nu al en dan nu nog pas iets zeggen over de locaties? Sorry maar had ze dan gewoon aangedragen zodat ze verspreid lagen en klaag niet achteraf. :=

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 19:39

Je had best je eigen locaties kunnen aandragen idd, daar had niemand een probleem van gemaakt. Je hebt geen locaties aangedragen omdat dat voor de rest te ver reizen werd, en nu haak je af omdat het voor jou te ver reizen wordt. Zo maak je het wel een beetje dubbel. Maargoed, voor iedereen een les.voor de volgende meeting :)

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:06

De uitslag is bekend! Zondag 14 juli gaan we naar of het Griekenland Turkije bos, of naar Lauwersoog. Voor deze locatie zijn evenveel stemmen. Het lijkt me wel zo eerlijk om de keuze voor de locatie over te laten aan TS. Ze wist namelijk nog niet zeker of ze vervoer had naar het Griekenland Turkije bos. :)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:23

Aah, nee. -O-
Kan het niet ergens na 27 juli ofzo?

ina_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:27

fientje80 schreef:
De uitslag is bekend! Zondag 14 juli gaan we naar of het Griekenland Turkije bos, of naar Lauwersoog. Voor deze locatie zijn evenveel stemmen. Het lijkt me wel zo eerlijk om de keuze voor de locatie over te laten aan TS. Ze wist namelijk nog niet zeker of ze vervoer had naar het Griekenland Turkije bos. :)

Oké top dan is het nu alleen afwachten wat TS de beste locatie vindt :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:52

magda_90 schreef:
Je zegt het zelf eigenlijk al... je hebt geen locaties aangedragen. Hoe lang loopt dit topic nu al en dan nu nog pas iets zeggen over de locaties? Sorry maar had ze dan gewoon aangedragen zodat ze verspreid lagen en klaag niet achteraf. :=

Magda ik klaag niet. Ik geef alleen maar aan dat het niet als uiterst noordelijk (als in Lauwersoog) fotoshoot begonnen was. Maar als een fotoshoot voor oudere paarden in Groningen, Friesland en Drenthe.
En nee hoor ik heb en ik ga geen lokaties achteraf aandragen, dat was ik daar schreef was alleen maar als voorbeeld.

En nee fientje ik haak alleen maar af omdat er water op die lokaties is. Jullie willen dus echt niet begrijpen dat dat gewoon niet gaat bij mijn paard. Goed mij best ik wens jullie veel plezier, en de groeten. Ik ga mij hier toch niet ook nog eens moeten verdedigen zeg. Wat een stelletje bij mekaar zeg. Ik heb wel wat beters te doen.

Ts je mag me van de lijst halen, ik ga sowieso niet meer mee.
Laatst bijgewerkt door Ann_moi op 21-05-13 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Onnodige hoofdletters verwijderd

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:59

Excuses? Waarom haal je ineens zo uit zeg? Dat hebben wij niet verdient.
Het was/is noordelijk opgezet ja, maar binnen die regio mocht je locaties aandragen waarop gestemd werd. Als je meer zuidelijker had willen zitten, dan had je toch echt locaties toen die tijd aan moeten dragen hoor, die komen niet zo uit de lucht vallen. Zo werkt dat nu eenmaal.

Daarnaast heeft Lauwersoog water, maar die grote gebieden mag je niets eens komen ter paard. Dus je hebt hoogstens met slootjes te maken, is ook al reeds uitgelegd.

Ten slotte, ik leef met je mee maar het enige wat ik van jou lees is ontevredenheid. Wat erg jammer is en al helemaal met de toon die je gebruikt. Alles omtrent deze meeting is dmv stemmen besloten, geen eigen opgaaf betekent dan dus automatisch geen stem.

Erg jammer vind ik dit, vooral die gebruikte sneren zijn absoluut niet nodig. :n

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:03

Jammer dat het zo moet Rina. Ik bedoelde het niet zo, absoluut niet, maar ik voel me wel echt aangevallen door jou. Jammer dat het zo afloopt!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:09

rina schreef:
magda_90 schreef:

Magda ik klaag niet. Ik geef alleen maar aan dat het NIET als uiterst noordelijk (als in Lauwersoog) fotoshoot begonnen was. Maar als een fotoshoot voor oudere paarden in Groningen, Friesland en Drenthe.
En nee hoor ik heb en ik ga geen lokaties achteraf aandragen, dat was ik daar schreef was alleen maar als voorbeeld.

En NEEEEEEE fientje ik haak alleen maar af omdat er WATER!!!!!!!!!!!!!!!!! op die lokaties is. Jullie willen dus echt niet begrijpen dat dat gewoon niet gaat bij mijn paard. Goed mij best ik wens jullie veel plezier, en de groeten. Ik ga mij hier toch niet ook nog eens moeten verdedigen zeg. Wat een stelletje ............ bij mekaar zeg. Ik heb wel wat beters te doen.

TS JE MAG ME VAN DE LIJST HALEN. IK GA SOWIESO NIET MEER MEE!

Volgens mij vat je het totaal verkeerd op. Iedereen heeft wel door dat je niet met je paard naar het water wilt. Wat ik zie is dat mensen gewoon met je meedenken en oplossingen proberen aan te dragen omdat ze graag willen dat jij en je paardje mee kunnen.

ina_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:12

Vind ik dus ook.
Vind het jammer dat er zo'n stennis om water wordt gemaakt.
Ik snap dat rina haar pony het water niet in wil, en dat ze liever een andere locatie heeft.
Maar ja er is nou eenmaal gestemd. Dat je afhaakt prima, maar jammer dat je dan er steeds op terug komt als er nog mensen zijn die je proberen te helpen dat je het water niet in hoeft, want wij willen allemaal geloof ik wel dat iedereen gewoon leuk mee kan met zijn of haar oudje :) En dan wordt er naar mijn idee het afgeschoven dat de locatie van de meeting te noordelijk is, terwijl je eigenlijk zelf ook een locatie kon inbrengen.....

Maar goed het is jammer, maar zullen we nu weer wat meer on topic gaan en het leuk houden!?
Het is nu even niet anders meer, er is gestemd voor datum en locatie of nou ja alleen TS moet nog even beslissen welke locatie het wordt!
Ik heb er in ieder geval zin in en ik hoop dat het tegen die tijd wel lekker weer is met zon :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:15

Laten we dat maar doen ja, erg jammer want de intenties waren naar mijn weten altijd goed bedoeld.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:20

Nee er wordt niet meegedacht, er wordt van alles verzonnen en als ik aangeef dat dat geen optie is ben ik een zannikert. Ik heb vanaf het begin gezegt dat ik een noordelijke lokatie helemaal geen probleem vind. Dais is gek op trailerrijden. Maar maar even 2 uur gaan rijden met een groot risico dat ik gewoon helemaal geen shoot krijg omdat ik een paard compleet in paniek heb, nee dat moet ik maar nemen???? Dacht ut nie dames. Geloof niet dat mijn auto op water loopt. Dus moet je dat dan zien als, prima die lokatie maar dan haak ik af. En niet nu zannik ik alles bij elkaar zodat er een andere lokatie komt. En DAT is dus precies wat er door een aantal hier van gemaakt wordt.

Ik heb nergens geklaagt en dat word me wel voor mijn voeten gegooit. En dat alleen omdat ik zeg dat er op pagina 1 toch echt is gezegt dat het een Groningen, Friesland en Drenthe fotoshoot zou zijn en niet alleen maar heel noordelijk groningen/Friesland wat iemand er wel van maakt. Ook dat prima, maar als ik dan aangeef niet voor mij vanwege het water ben ik alweer een zeikert. Ook best I ain't playing.
Nogmaals veel plezier, ik hoef niet meer.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:22

Nou ja, hou je dan ook maar stil inderdaad. Niemand hier bedoeld het kwaad, maar als je dat niet in wil zien laat dan maar zitten.

ina_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:24

Wu houden er nu gewoon over op, er is nu wel genoeg over gezegd;)
rina doet niet meer mee, erg jammer, vooral de reden hoe het gegaan is, maar klaar.

We gaan er nu een gezellig topic van maken en we gaan allemaal naar 14 juli aftellen en vooral
duimen voor mooi weer! :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:30

Er bestaat nog zoiets als normaal netjes communiceren hoor. Vind dit schreeuwerige echt nergens voor nodig. :n

In ieder geval is er meermaals aangegeven dat Lauwersoog op slootjes na geen water bevat (waar je dan mag komen met je paard), wat zit jou daar dan nog dwars aan die locatie, want ik zie het niet. :=

En ja, als er drie provincies genoemd worden in den beginne maar er wordt maar voor één aan locaties voorgesteld, dan krijg je dit. Dan hadden er toch echt meer opgenoemd moeten worden.

Ik heb alles terug gelezen en snap echt niet wat er verkeerd aan is gegaan. Wij kennen je pony niet en dan is het toch logisch dat er opties gegeven worden? Waarom daar dan (van uit het niets) zo aanvallend op reageren?

Ik snap er niets meer van in ieder geval.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 20-05-13 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:33

Tijd voor een overzichtje van modellen met foto's? :D

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:37

Ik heb net een berichtje gehad van iemand die toch graag een andere datum wil dan de nu vastgestelde datum. Ze kan dan namelijk niet. Nu wil ik graag van jullie weten: gaan we nog voor andere data stemmen (die niet op het lijstje staan) of blijven we bij deze datum? Ik zelf zou het handiger vinden om het hier bij te laten en gewoon de 14e gaan, anders komen we zo moeilijk tot een andere afspraak, maar als jullie allemaal wel nog een andere datum willen bepalen pas ik me daarbij aan. :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:40

Een datum toevoegen zou in mijn ogen wel een beetje raar zijn. Een of twee pagina's geleden geef je aan dat er geen locaties meer toegevoegd mogen worden, dan vind ik niet dat je nu wel datums bij kunt schrijven. Om mij kan het wel hoor, een datum er bij. Maar wel een datum toevoegen en geen locatie vind ik gewoon een beetje raar.
Laatst bijgewerkt door Mavelle op 20-05-13 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:43

Persoonlijk laten staan zo. Je kan toch nooit dusdanig plannen dat iedereen kan. -O-

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:44

Mavelle schreef:
Van AppelPeer toevallig?

Een datum toevoegen zou in mijn ogen wel een beetje raar zijn. Een of twee pagina's geleden geef je aan dat er geen locaties meer toegevoegd mogen worden, dan vind ik niet dat je nu wel datums bij kunt schrijven. Om mij kan het wel hoor, een datum er bij. Maar wel een datum toevoegen en geen locatie vind ik gewoon een beetje raar.

Dat dacht ik dus ook, maar ik wilde even de mening van iemand anders horen. Dan lijkt me dat we het gewoon houden op 14 juli naar lauwersoog of griekenland turkije bos.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:56

Echt heel jammer, dan meld ik mij en Abby hierbij af.