Dit wordt mijn eerste hondenmeeting en ik vind alles leuk, es kijken of het een beetje gaat lukken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LillLady schreef:Ik wacht het nog even af, ik hou ook van alle formaten hoor heb hier thuis bijv. een chi lopen maar ook een duitse herder daarnaast nog iets wat er tussen schommelt.
Wanneer ik naar een meeting ga dan ga ik voornamelijk voor mijn portfolio en daarom kies ik zelf voor honden die wat bijzonders hebben of niet zo vaak voor komen.
Nu staan er veel modellen tussen die bijv. me buren, vrienden en familie ook rond hebben lopen.
Ik wacht dus nog even een foto overzicht om te kijken of het de moeite is om er brandstof, tijd enz in te gaan investeren.
Sok schreef:Als je niet mee gaat, wat is dan je probleem?Jij hebt er toch geen last meer van? Zeur dan gewoon ook niet.
Sommige mensen hebben nou een keer ook een leven naast bokt.
Voor de modellen, ik vind alles prima hoor! Vind het niet erg om her en der wat aan te passen.
Olina schreef:Sok schreef:Als je niet mee gaat, wat is dan je probleem?Jij hebt er toch geen last meer van? Zeur dan gewoon ook niet.
Sommige mensen hebben nou een keer ook een leven naast bokt.
Voor de modellen, ik vind alles prima hoor! Vind het niet erg om her en der wat aan te passen.
Ik heb geen probleem, maar ik verbaasde me er gewoon over.
Heeft IMO weinig met leven naast bokt te maken.
Sok schreef:Nee, je MAAKT een probleem van iets wat helemaal geen probleem hoeft te zijn. Als je toch niet mee gaat, waarom reageer je dan nog met zo'n reactie die voor niemand van belang is (al helemaal niet voor jou)?
Vind het toch wel bijzonder relevant.. Als mensen niet de hele godganze dag voor zoiets hebben, is dat helemaal niet zo uitzonderlijk, mensen hebben meer te doen dan alleen een fotomeeting.
Moosje schreef:Sok schreef:Nee, je MAAKT een probleem van iets wat helemaal geen probleem hoeft te zijn. Als je toch niet mee gaat, waarom reageer je dan nog met zo'n reactie die voor niemand van belang is (al helemaal niet voor jou)?
Vind het toch wel bijzonder relevant.. Als mensen niet de hele godganze dag voor zoiets hebben, is dat helemaal niet zo uitzonderlijk, mensen hebben meer te doen dan alleen een fotomeeting.
Ze willen foto's maken voor hun portfolio, dan lijkt het me toch niet meer dan logisch dat ze daar wat tijd voor uit trekken?
Dat je niet de hele dag kan dat snap ik, absoluut. Maar óf een middag, óf een ochtend vind ik iets anders dan alleen aan het eind van de middag een uurtje.
Sok schreef:Moosje schreef:Ze willen foto's maken voor hun portfolio, dan lijkt het me toch niet meer dan logisch dat ze daar wat tijd voor uit trekken?
Dat je niet de hele dag kan dat snap ik, absoluut. Maar óf een middag, óf een ochtend vind ik iets anders dan alleen aan het eind van de middag een uurtje.
Net als ik ja.
Ik snap het wel, maar ik snap NIET waarom Olina mensen daar op aan wil spreken terwijl ze niet eens mee gaat?
Olina schreef:Omdat het mij gewoon opviel, daarom gaf ik er een opmerking over. Dat je het niet tof vindt dat ik dat doe terwijl ik niet meer meega, is even heel bot gezegd niet mijn probleem.
Ik had mezelf aangemeld en door een niet duidelijke pb van mijn kant uit ook weer afgemeld (twijfels die opgevat zijn als definitieve afmelding door manier van verwoorden). Maar dat heeft hier verder niks mee te maken.