mooie foto's al hoor Robin. Ik zit die van mij net door te bladeren en ga zo ook proberen van iedereen alvast eentje erop te zetten. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mooie foto's al hoor Robin. Ik zit die van mij net door te bladeren en ga zo ook proberen van iedereen alvast eentje erop te zetten.
En ging wel prima zo met het schema en fluitje enzo en aantal fotografen en modellen ging ook goed zo
NESCAFE schreef:Ik ben ook net weer thuis en vond het ook heel leuk. Eigenlijk juist wel prettig met 4 modellen, hadden we mooi de tijd voor iedereen. Mag trouwens van iedereen de foto's op bokt/facebook of liever niet?
Of ik moet er echt heel raar op staan ofzo maar dat zal vast niet
Snel ook al!
ik wil ook graag de prijzen weten van de foto's om na te bestellen, mag ook via pb..
. Nee mijn Facebook is niet vol maar het uploaden lukt er niet omdat ze zelf problemen hebben denk ik. 
RandyOrton25 schreef:Tuurlijk mogen ze op fb zolang me logo maar zichtbaar blijft

valiantS schreef:RandyOrton25 schreef:O mijn kop op de groepsfoto michaja doet daar nooit meer aan mee hahahah
![]()
![]()
Daarom zijn wij geen modellen![]()
![]()
Leuke foto's Frans en Monique
ik vind deze toch wel leuk hoor
[ Afbeelding ]