Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnebill schreef:Channiiiej schreef:Ik vind juist dat de modellen blij moeten zijn dat zij gratis op de foto kunnen, normaal zijn fotoshoots heel duur hoor! En als ze 5 foto's per fotograaf krijgen, zijn dat in totaal al 50 foto's! Als zeer dan nog. Meer willen, kunnen ze nabestellen toch?!Mij draait het ook om de gezellige dag en de ervaring, maar het kost me natuurlijk ook geld (oa reiskosten), dus als je er dan nog wat mee zou kunnen verdienen is dat mooi meegenomen toch
Vooral ook omdat ik veel tijd steek in een mooie nabewerking, wat ik dan dus bij die 5 foto's ga doen en verder bij degene die nabesteld worden.. Tenminste, dat is hoe ik erover denk
Maar ik noemde 5 trouwens als voorbeeld, er kan ook een ander aantal worden afgesproken..
Of bedoel jij zowizo alle fotoos klein (webformaat) geven met klein logo, en dan als ze een foto willen hebben in groot formaat (om af te Drukken) dat die dan wel nabesteld moeten worden?
Sorry, maar ik denk dat fotograven zeer blij mogen zijn dat zij deze ponies en paarden op de foto mogen zetten. Het is tenslotte om jullie portfolio te vergroten. Snap dat wij ook blij mogen zijn dat er foto´s gemaakt worden. Maar ook wij doen ontzettend veel moeite om de ponys mooi te maken, en te komen.. Vind 5 foto´s per fotograaf erg weinig. Normaal krijg je er 15.
linnebill schreef:Tuurlijk moeten de fotograven genoeg tijd hebben! Vind een week nog best kort hoor!
Ik heb nog een vraagje, beslissen de fotograven welke foto's er gepubliceerd worden en of gebruikt in portfolio's ? Of heeft de eigenaar van het model daar ook nog een beetje inspraak in?
Linsey1998 schreef:zal ze wel effe via pb vragen of ze 's middags kunnenAlleen linnebill, marretjuh met Miss prince tinker en jolijneniris moeten we nog bevestiging krijgen dat ze kunnen in de middag.
Tamara1991 schreef:jawennie19 schreef:zullen we 10:30 verzamelen en 11:00 uur beginnen
en als iedereen wil aangeven wanneer die graag zou willen
ochtend
1 Wennie19 met Ehnlay
2 Kvika met Lara
3 Vera met Galan CXIV
4 Sjuub met Promis
5 Niekje1991 met Bonfire
middag
1 Hartje met Gragor van Ravensbos
2 Tamara1991 met Binkie
3 Marretjuh met Miss Price
4
5
Al is het mij om het even, ochtend en middag is beiden prima
Is het nu eigenlijk definitief op 9 juni?