suusje26 schreef:Of Suzanna neemt 1 IJslander mee in plaats van 2?
Dat is opzich prima, maar ik neem hem sowieso mee, want mijn ijslander is niet zo'n fan van alleen op de wagen. Maar dan zetten jullie er toch maar 1 op de foto?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Fotomeeting Veluwe, 6 april 2013
verzamelplek: parkeerplaats bij "Partycentrum Hof van Hulshorst", gelegen te Hierderweg 14, 8077SG, Hulshorst
Dikgedrukte namen hebben bevestigd te kunnen!
Modellen:
1. Linda (Lindandy) met Andy > Haflinger
2. Susanne (suusje26) met Chris > Tinker
3. (FD_Horses) met Boots > shetlander
4. Roxanne (rox_en_wilvy) met Wilvy > draver , meer foto's
5. Mandy(Mendieny) met Pebbels > NF , foto 2
6. Jakobien (Bienotje) met Athleet > KWPN
7. Suzanna (Toad) met Prins > Ijslander
8. Suzanna (Toad) met Odin > Ijslander
9. Rianne (mama_rianne) met Toos > Shetlander, foto 2
10. Christaerik met Falco > Fries
11. picassox met Uggs >
12. Monique (mucho) met Brenin > Welsh Cob, meer foto's
Groom/helpende handen:
1. Maureen95
2. Taartjee
3. *niet zeker* Deijs
Fotografen:
1. Moonfight
2. Cynn_x
3. Ilona
4. elmars_floor
5. Bellatrix
6. _Chendo_
7. Sani
8. _l_amanda_l_
9. Chel_
10. xMiinh
Reserve:
11. Equiphoto
12. _caitlinnn
13. JorisDy
14. Hunter87
Lindandy schreef:Ja dat is of met zn allen bij het grote bos, of op de zandverstuiving zelf, maar dan wel de goede kant op. ik weet niet of iedereen dat weet.
Als je over het viaduct ben gekomen, eerste weg voor het huis naar links, en dan het pad uitrijden.
Denk als iedereen er is dat je het snel herkent haha.
Maar moeten nog even dat idee uitwerken met ''paddock'' idee
Djini schreef:Lindandy schreef:Ja dat is of met zn allen bij het grote bos, of op de zandverstuiving zelf, maar dan wel de goede kant op. ik weet niet of iedereen dat weet.
Als je over het viaduct ben gekomen, eerste weg voor het huis naar links, en dan het pad uitrijden.
Denk als iedereen er is dat je het snel herkent haha.
Maar moeten nog even dat idee uitwerken met ''paddock'' idee
Ik stuitte bij toeval op jullie topic en wil absoluut niet bemoeizuchtig doen, maar weten jullie zeker dat je op deze locatie geen gedoe krijgt met de boswachters? Ik rijd bijna dagelijks langs deze locatie, en bij mijn weten is de zandverstuiving verboden terrein voor ruiters...
De zandverstuiving bij het volgend viaduct richting Nunspeet (Klarenweg) is wél toegankelijk voor ruiters.
Nogmaals, ik wil me niet bemoeien met andermans zaken! Maar ik zou het vervelend vinden als jullie meeting in het water zou vallen doordat de locatie niet toegankelijk is.
suusje26 schreef:Ik zou ook graag zien dat de knoop doorgehakt wordt met betrekking tot modellen en fotograven
Mendieny, ik ben het niet met je eens dat een loting eerlijker is. Wat mij betreft wie eerst komt, eerst maalt, anders blijf je ook maar afwachten.Want hoe wordt er dan geloot? Je blijft dan bezig.... (fotograven kiezen modellen, maar wie kiest de fotograven, zolang die niet gekozen zijn kan er niet gestemd worden.. etc. etc.)