nog even iets anders, voor de losgooifoto's moeten neem ik aan ook paaltjes ed komen, was er al wat afgesproken over wie dat mee zou (kunnen) nemen ?
Bismarck
Geplaatst: 04-04-13 21:18
Ik wil morgen wel alle schema's maken zodat dat in ieder geval duidelijk is. Daarnaast zal ik even de kartbaan bellen of ze zondag racen zodat we kunnen kijken waar we het beste kunnen parkeren. Het zou dan fijn zijn als een fotograaf op de dag zelf de tijd in de gaten kan houden en als contact persoon wil dienen. Want ik ben er natuurlijk alleen de ochtend.
Excuses voor niet reageren, beetje te veel tot nadenken gehad.
Ik ben een van de fotografen, maar ik heb nog maar 1 meeting mee gemaakt en dat was een meeting voor beginners. Ik moet het verste rijden, dus ik denk dat het het verstandigste is als het iemand is die er een beetje bij in de buurt woont?
Ik ben 40 min onderweg. Lijkt mij niet handig dat ik het dan op mij neem.. Tevens ben ik er niet bekend. Een fotograaf uit de buurt,die locatie (en omgeving) kent lijkt mij het handigst.
Voor het schema heb ik gekeken naar andere fotomeetings. Mochten er mensen tips hebben hoe ik kan verbeteren hoor ik het graag.
Edit: Ik heb al één extra model gevonden met een erg mooie zwarte Cob Edit 2: Ik heb ook de tweede een Welsh x Arabier vosje edit 3: ik heb een Gribraldi vos als reserve
hoe doen we dat met losgooien ? gewoon met paaltjes en lint neem ik aan ? zoals ik al eerder heb gezegd, moet dit nog wel geregeld worden, Ik zelf heb die dingen niet dus kan hiermee niet helpen, Wie heeft er wel afzetpaaltjes, of kan ze lenen van anderen? zonder die dingen wordt losgooien vrij lastig en ik weet dat een aantal fotografen hiervoor vaak naar meetings komen
Bismarck
Geplaatst: 05-04-13 21:58
Ik heb een aantal paaltjes maar niet genoeg Lint heb ik ook maar niet genoeg. Dan moet ik alleen zondagmiddag weer langskomen om alles op te halen. Het zou dan wel fijn zijn als een fotograaf of iemand uit de tweede groep zich hierover wil ontfermen.
desi92
Geplaatst: 05-04-13 22:18
waar in de achterhoek woon je ? anders kan ik ze namelijk wel mee terug nemen
ik wil wel navraag doen voor paaltjes en draad, maar kan deze niet brengen 's-ochtends...of iemand zou ze op moeten halen of ze zouden alleen voor de middag groep gebruikt kunnen worden
misschien rare vraag maar sta ik er nu toch op? de laatste berichten die ik had gekregen waren dat er gekozen moest worden en toe nheb ik niks meer gehoord
Bismarck
Geplaatst: 05-04-13 22:24
Ik woon in Almen en werk in Doetinchem.
Ja je zit er bij Scoobydoo, er zijn heel veel modellen afgevallen.
ah kijk aan dat wist ik niet eens. zondag 14 april? moet even kijken waar het is precies. jammer dat ik niet even op de hoogte was gebracht ik kwam het nou toevallig tegen.
desi92
Geplaatst: 05-04-13 22:27
hmm, zou dan een flink eindje om moeten rijden, evt kan ik ze dan wel langs het werk in doetinchem brengen mocht je daar geen problemen mee hebben @scooby, ik wou je nog appen maar toen zag ik dat je gereageerd had
Laatst bijgewerkt door desi92 op 05-04-13 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Bismarck
Geplaatst: 05-04-13 22:29
Ja ik hoorde ook pas eergisteren dat de organisatie verhinderd was de 14e dus ik probeer het een beetje over te nemen.
Het is 14 april op de Gorsselse Heide (in Gorssel dus). Tijden staan in het schema.
huh, als ik gorsselse heide intyp bij maps, staat er harfsen, of is dat hetzelfde?
scoobydoo
Geplaatst: 05-04-13 22:31
desi92 bedankt in ieder geval ik had het net idd gezien ik heb het al in de agenda staan maar is er ook een exact adres?
Bismarck
Geplaatst: 05-04-13 22:36
ja het ligt tussen Harfsen, Eefde en Gorssel in. Elzerdijk 44, 7211 LT Eefde is het juiste adres.
Maar ik twijfel nog even of we moeten afspreken op de Elzerdijk of Reeverdijk. Reeverdijk is rustiger maar moeten we verder lopen. Elzerdijk is dichterbij maar mogelijk geluid van de Kartbaan. Die moet ik daarover nog even bellen.
mocht ik nog ergens mee kunnen helpen, let me know, ben best bereid het een en ander te regelen, alleen red het niet om sochtends alles te regelen op de meeting dag.
@scooby, toevallig een 2e hengstenketting over ?(A)