Ik kan je wel oppikken bij de bushalte voor mn huis.. (hulshorst bij 't stekkie)
lilopippa
Geplaatst: 25-04-13 22:27
Hoi heb een probleempje ik heb geen vervoer... dus zou ik ook met iemand mee kunnen rijden vanuit Ermelo? Ik neem alleen pippa mee want lilo is loops..
Ik woon ook in ermelo, maar het probleem is dus dat ik denk dat het niet goed komt met vaya en een andere hond in de auto...
nobbie91
Geplaatst: 26-04-13 03:17
Ik ben fotograaf dus heb geen hond bij me . Vanaf station Ermelo mee zou top zijn! Weet niet of het dan handiger is als ik met mara mee ga of met Josfoto?
Haha opeens ruime keuze aan vervoer! Laat maar weten wat voor jullie het handigst is!
Josfoto
Geplaatst: 26-04-13 10:46
Ik heb al 2 die vanaf Ermelo meerijden.
nobbie91 schreef:
Ik ben fotograaf dus heb geen hond bij me . Vanaf station Ermelo mee zou top zijn! Weet niet of het dan handiger is als ik met mara mee ga of met Josfoto?
Ik zal vragen of het mag van mijn ouders! Denk het wel!
lilopippa
Geplaatst: 26-04-13 17:05
Ik heb er ook heel erg zin in! Alleen is Lilo helaas loops geworden.... Dus ik kom alleen met pippa want denk niet dat het handig is om haar mee te nemen
Mama_rianna, jij had nog wat agility spullen die je mee neemt toch? Ik heb hier ook een paar hindernissen! Die neem ik ook wel mee!
Miss leuk voor de fotografen om te weten, vaya kan ook een aantal kunstjes: 'Steigeren' (soms met 4 poten de lucht in) 'Spaanse pas' Poot Jump Op en af Zit Down Liggen Over mijn been springen
En verder weet ik t niet meer haha
lilopippa
Geplaatst: 26-04-13 17:50
Wat leuk dat vaya zoveel kunstjes kan! Vraag me af hoe pippa het gaat doen, want ze is niet de slimste ... nu lukt zit al een beetje... Haha
Oja, ik zal even sprongetje en setje palen meenemen, maar weet niet of t blijft staan in dat zand. Blue kan ook aardig wat kunstjes.. dus moet goed komen!