Sorry dat ik NIKS van me eb laten horen! Maar helaas kan ook ik niet mee... Ik wens jullie alsnog veel plezier. Het weer helpt wel!
amy_leftover
Geplaatst: 19-05-13 12:50
Wij zijn weer thuis! Super mooi weer gehad (was zelfs warm) mooie omgeving en Yvonne heeft goed haar best gedaan. Was niet altijd even makkelijk met dat ongeleide projectiel van mij, maar viel me nog niet tegen
Haha ik ben ook weer thuis, ben nu bezig met de fotos dr op te zetten Ben in ieder geval met een goed gevoel naar huis gegaan en maar ff afwachten hoe het uitvalt op de computer
Ja, als je het er niet kent ben je gauw bang om te verdwalen hè haha. Maar als je iets meer en dieper het bos in was gelopen had je nog een heel mooi grasplekje gehad zonder veel storende achtergrond.
amy_leftover
Geplaatst: 19-05-13 18:35
Oh heel mooi op mijn telefoon is ie ook licht Ben benieuwd naar de rest! Heb nog een drieluik voor foto's dat gevuld moet worden, dus wie weet gaat dat nu lukken
Vond het wel een ideaal gebied niet verwacht, maar erg mooie plekjes en heerlijk rustig. Op een paar wandelaars en hardlopers na, geen kip gezien! Stukken beter dan bijv. het Lutterzand
haha, ik heb de tijd hoor . Zie de foto's vanzelf wel verschijnen . Maar vind die foto zo onwijs gaaf dat ik serieus twijfel om die (of dan evt een andere) hier op te hangen!