Schema volg nog denk ik.
_l_amanda_l_ schreef:Net antwoord van Schokland:Citaat:Goedemiddag,
Op Schokland kunt u vrij fotograferen. Voor het museumterrein is toegang verschuldigd.
Vr. groet,
Henk Kloosterman
Museum Schokland
Dus voor het museum is het €4,40 entree, rest is gratis.
Netl Park lijkt me voor met een groep niet heel handig, alles lijkt me wat verspreid te liggen, dan doen we niet anders dan heen en weer sjouwen...
Als we Schokland als locatie nemen, lijkt het me het handigst om bij het Museum af te spreken? Daar rondom heen is er (zo ver ik kan googlen natuurlijk) wel het een en ander aan fotoplek te vinden, en dan kunnen degene die willen het museum binnengaan en daar nog wat fotograferen. Ik zag ook nog iets uitkijktoren-achtigs, en er is wat water en velden, ik denk dat we daar wel ruimte genoeg hebben!
Myrthee_: waar kom je vandaan? Wie weet kan je met iemand hier meerijden? Ik dacht nl. te zien dat een van onze fotografen (JAZZ4ff) redelijk bij jou in de buurt woont...
*edit: het adres van het museum is: Middelbuurt 3, 8319 AB Schokland
Myrthee_ schreef:Hoe is schokland te bereiken met ov? Dat is voor mij namelijk wel belangrijk.
Kan met me mee rijden, heeft nog niet op gereageerd.
_l_amanda_l_ schreef:Zo, ben er ook weer!
De datum die het meest gekozen is via de Doodle, is zondag 16 juni!!
Dus bij deze.Ik heb alleen nog geen antwoord gehad van het beheer van het prehistorische dorp, dus de uiteindelijke locatie laat nog even op zich wachten.
Ik ben nu het pb-tje voor het stemmen aan het opstellen, ik ga de mensen die na meerdere malen vragen nog steeds niet de pb's hebben beantwoord, in het topic gereageerd hebben èn niet gestemd hebben op de datum, maar gewoon uit de lijst laten. Vind het wel zo eerlijk om de modellen die wèl interesse hebben getoond in de meeting, de meeste kans op meegaan te gevenGeldt ook voor de fotografen btw.
Een pb-tje beantwoorden is niet zo moeilijk, bij geen reactie ga ik nu dus maar uit van geen interesse...
Citaat:Modellen
1. Myrthee_
2. alicelover
3. Spritz
4. M_ichje
eerste reserve:
* Daiskelover
Citaat:Fotografen:
1. _I_Amanda_I_
2. nobbie91 -
3. FR_Foto
4. JAZZ4ff