fotomeeting - menselijk modellen in flevoland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 00:02

Klop het, deze samenvatting?
Schema volg nog denk ik.
_l_amanda_l_ schreef:
Net antwoord van Schokland:
Citaat:
Goedemiddag,
Op Schokland kunt u vrij fotograferen. Voor het museumterrein is toegang verschuldigd.
Vr. groet,
Henk Kloosterman
Museum Schokland

Dus voor het museum is het €4,40 entree, rest is gratis.
Netl Park lijkt me voor met een groep niet heel handig, alles lijkt me wat verspreid te liggen, dan doen we niet anders dan heen en weer sjouwen...
Als we Schokland als locatie nemen, lijkt het me het handigst om bij het Museum af te spreken? Daar rondom heen is er (zo ver ik kan googlen natuurlijk ;) ) wel het een en ander aan fotoplek te vinden, en dan kunnen degene die willen het museum binnengaan en daar nog wat fotograferen. Ik zag ook nog iets uitkijktoren-achtigs, en er is wat water en velden, ik denk dat we daar wel ruimte genoeg hebben!

Myrthee_: waar kom je vandaan? Wie weet kan je met iemand hier meerijden? Ik dacht nl. te zien dat een van onze fotografen (JAZZ4ff) redelijk bij jou in de buurt woont...

*edit: het adres van het museum is: Middelbuurt 3, 8319 AB Schokland

Myrthee_ schreef:
Hoe is schokland te bereiken met ov? Dat is voor mij namelijk wel belangrijk.

Kan met me mee rijden, heeft nog niet op gereageerd.

_l_amanda_l_ schreef:
Zo, ben er ook weer!

De datum die het meest gekozen is via de Doodle, is zondag 16 juni!!
Dus bij deze. :D Ik heb alleen nog geen antwoord gehad van het beheer van het prehistorische dorp, dus de uiteindelijke locatie laat nog even op zich wachten.
Ik ben nu het pb-tje voor het stemmen aan het opstellen, ik ga de mensen die na meerdere malen vragen nog steeds niet de pb's hebben beantwoord, in het topic gereageerd hebben èn niet gestemd hebben op de datum, maar gewoon uit de lijst laten. Vind het wel zo eerlijk om de modellen die wèl interesse hebben getoond in de meeting, de meeste kans op meegaan te geven ;) Geldt ook voor de fotografen btw.
Een pb-tje beantwoorden is niet zo moeilijk, bij geen reactie ga ik nu dus maar uit van geen interesse...

Citaat:
Modellen
1. Myrthee_
2. alicelover
3. Spritz
4. M_ichje
eerste reserve:
* Daiskelover

*\o/*

Citaat:
Fotografen:
1. _I_Amanda_I_
2. nobbie91 -
3. FR_Foto
4. JAZZ4ff
5. Saskiakefie
6. Astor

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 00:22

:j zo ver ik weet, klopt het zo ja! maar euh, ik heb het echt asociaal druk komende week, en ben niet de organisator, dus als iemand zich geroepen voelt even een schemaatje te maken, be my guest :')
Het lijkt me handig als we, zeg, rond 10u of zo afspreken? Dan kunnen we rond 11u/11:30u beginnen, hebben we een uurtje/anderhalf voor kleding, make up en haar? Bij de modellenshoot bij Ypey hadden we een uur, maar omdat toch niet altijd tegelijk arriveert, was dat wel wat uitgelopen...

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 00:49

_l_amanda_l_ schreef:
:j zo ver ik weet, klopt het zo ja! maar euh, ik heb het echt asociaal druk komende week, en ben niet de organisator, dus als iemand zich geroepen voelt even een schemaatje te maken, be my guest :')
Het lijkt me handig als we, zeg, rond 10u of zo afspreken? Dan kunnen we rond 11u/11:30u beginnen, hebben we een uurtje/anderhalf voor kleding, make up en haar? Bij de modellenshoot bij Ypey hadden we een uur, maar omdat toch niet altijd tegelijk arriveert, was dat wel wat uitgelopen...

Wil wel een schema maken en een ieder voor een bevestiging vragen.

Spritz

Re: fotomeeting - menselijk modellen in flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 07:03

Dus we spreken af bij het museum? Ik vind het goed hoor, maar denk wel dat de locatie een weg achter het museum leuker is om te fotograferen. (zie foto's 1e pagina) Dat is ook nog Schokland.

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 08:53

Spritz schreef:
Dus we spreken af bij het museum? Ik vind het goed hoor, maar denk wel dat de locatie een weg achter het museum leuker is om te fotograferen. (zie foto's 1e pagina) Dat is ook nog Schokland.

Deze bedoel je?
Kunnen we daar parkeren?
Afbeelding
http://www.flevo-landschap.nl/Images/Af ... eloord.jpg

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:45

Ja, er is een kleine parkeerplaats bij. Ik kan er vandaag of morgen wel even een foto van maken :)

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:48

Ik ben bang dat Daiskelover mijn plek in mag nemen. Zit opeens met een oog en keelontsteking, dus moet me helaas afmelden.

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:13

Myrthee_ schreef:
Ik ben bang dat Daiskelover mijn plek in mag nemen. Zit opeens met een oog en keelontsteking, dus moet me helaas afmelden.

aaah!!
jammer maar heel veel beterschap

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:57

wie maakt het schema? en wie nemen nou nep bloemen mee??

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:04

Ik vind het zelf ook heel jammer. Maarja, gezondheid gaat voor natuurlijk.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:41

Myrthee_ schreef:

damn -O- Maar misschien is het wel voor zondag over??

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:43

Naja, mijn oog is dik en rood en ziet er uit alsof er allemaal pukkels op groeien. Dus ben bang van niet.

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:27

Myrthee_ schreef:
Naja, mijn oog is dik en rood en ziet er uit alsof er allemaal pukkels op groeien. Dus ben bang van niet.

Jammer, beterschap.

FR_Foto schreef:
wie maakt het schema? en wie nemen nou nep bloemen mee??

_l_amanda_l_ schreef:
goed bezig allemaal :D

kunstbloemen heb ik zakkenvol van, kan wel wat meenemen, plus i.d.d. een bosje rozen/andere bloemen of zo, kunnen we wel kopen toch? :D Heb ook van die nep-klimop, is misschien wel leuk voor in het haar...

Tsss ;), ik heb het ook druk Daniella, je moet gewoon komen! :D Is leuk!

Make up kunnen de modellen zelf doen, hoop ik? We hebben niemand die speciaal vermeldde daar goed in te zijn...

Hoe laat zullen we afspreken? Kleding uitzoeken en haar en make-up etc. gaat ook wel wat tijd in zitten.

Ik maak wel een schema.

Ik heb 1ste reserve een pb gestuurd met deze samenvatting;
Wanneer:
zondag 16 juni

Waar:
Schokland

Meeting point:
Weg achter het museum, klein parkeerplaats.

Hoe laat:
10:30 tijd voor haar/ make up/kleding.

Start shoot:
11:30 volgens schema (schema volg nog)

Fotografen:
1. _I_Amanda_I_
2. nobbie91 -
3. FR_Foto
4. JAZZ4ff
5. Saskiakefie
6. Astor

Modellen
1. Daiskelover
2. alicelover
3. Spritz
4. M_ichje

Ga nog uitzoeken of we een reserve kunnen toe voegen.

M_ichje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:45

Bedankt voor het schema JAZZ4ff.

Jammer inderdaad Myrthe... Beterschap. :(:)

Misschien is het een goed idee als ik de modellen en fotografen die niet zo fanatiek meeschrijven in dit topic ook nog eens een pb stuur om te vragen of ze nog steeds mee willen/kunnen?

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 19:09

Weg achter het museum is de Oud Emmeloorderweg :)
Iedereen een PB'tje sturen kan nooit kwaad! Misschien is het ook een idee om een groepswhatsapp oid aan te maken? Mits iedereen dat heeft natuurlijk.

M_ichje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 19:39

Ik zal iedereen weer even een pb'tje sturen :)

Ik ben nogal ouderwets, heb geen whatsapp :o

M_ichje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 19:50

JAZZ4ff schreef:
Fotografen:
1. _I_Amanda_I_*
2. nobbie91
3. FR_Foto*
4. JAZZ4ff *
5. Saskiakefie*
6. Astor

Modellen
1. Daiskelover
2. alicelover
3. Spritz*
4. M_ichje*

Ik heb de mensen die op deze laatste pagina geen bericht hebben geplaatst even een pb'tje gestuurd.
Voor het gemak ga ik er vanuit dat de mensen die zich hier recentelijk nog hebben gemeld, ook nog mee willen :Y)

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:13

Tijd schema................11:30-11:25...........12:00-12:25.........pauze..........12:50-13:15..........13:20-13:45
Fotografen-------------->Models
1. _I_Amanda_I_..........Daiskelover..........Spritz.................................alicelover............M_ichje
2. nobbie91 -...............M_ichje................alicelover...........................Daiskelover.........Spritz
3. FR_Foto...................alicelover.............Daiskelover........................Spritz.................M_ichje
4. JAZZ4ff...................alicelover.............Spritz................................M_ichje...............Daiskelover
5. Saskiakefie..............Spritz..................M_ichje..............................Daiskelover.........alicelover.
6. Astor......................M_ichje................Daiskelover........................Spritz.................alicelover.
Laatst bijgewerkt door JAZZ4ff op 10-06-13 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:18

M_ichje schreef:
JAZZ4ff schreef:
Fotografen:
1. _I_Amanda_I_*
2. nobbie91
3. FR_Foto*
4. JAZZ4ff *
5. Saskiakefie*
6. Astor

Modellen
1. Daiskelover
2. alicelover
3. Spritz*
4. M_ichje*

Ik heb de mensen die op deze laatste pagina geen bericht hebben geplaatst even een pb'tje gestuurd.
Voor het gemak ga ik er vanuit dat de mensen die zich hier recentelijk nog hebben gemeld, ook nog mee willen :Y)

Txs.

Pauze kan gebruik worden om om te kleden.
Als modellen meer kleding bij zich hebben, kan extra tijd tijdens de wissel ingelast worden.

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:31

JAZZ4ff schreef:
Tijd schema................11:30-11:25...........12:00-12:25.........pauze..........12:50-13:15..........13:20-13:45

1. _I_Amanda_I_.........1.Daiskelover.........3. Spritz................................2.alicelover...........4.M_ichje
2. nobbie91 -..............4.M_ichje...............2. alicelover...........................1.Daiskelover........3.Spritz
3. FR_Foto..................2.alicelover............1.Daiskelover.........................3.Spritz................4.M_ichje
4. JAZZ4ff..................2.alicelover............3. Spritz................................4.M_ichje..............1.Daiskelover
5. Saskiakefie.............3.Spritz.................4.M_ichje...............................1.Daiskelover........2.alicelover.
6. Astor.....................4. M_ichje..............1.Daiskelover.........................3.Spritz.................2.alicelover.

ik snap het niet helemaal

M_ichje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:43

Voor jou betekent het dit FR_Foto:

11.30-11.55 fotografeer je Alicelover
12.00 -12.25 fotografeer je Daiskelover
12.50-13.15 fotografeer je Spritz
13.20-13.45 fotografeer je M_ichje

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:46

Even een tijd aangepast, was waarschijnlijk een typfoutje. Maar ik neem aan dat je het zo moet zien dat de eerste rij fotografen zijn,
en daarachter staat wie ze steeds gaan fotograferen. 25 minuten per model zo te zien :).
Citaat:
Tijd schema................11:30-11:55...........12:00-12:25.........pauze..........12:50-13:15..........13:20-13:45

1. _I_Amanda_I_.........1.Daiskelover.........3. Spritz................................2.alicelover...........4.M_ichje
2. nobbie91 -..............4.M_ichje...............2. alicelover...........................1.Daiskelover........3.Spritz
3. FR_Foto..................2.alicelover............1.Daiskelover.........................3.Spritz................4.M_ichje
4. JAZZ4ff..................2.alicelover............3. Spritz................................4.M_ichje..............1.Daiskelover
5. Saskiakefie.............3.Spritz.................4.M_ichje...............................1.Daiskelover........2.alicelover.
6. Astor.....................4. M_ichje..............1.Daiskelover.........................3.Spritz.................2.alicelover.

M_ichje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:46

Het lijkt me sowieso een goed idee om verschillende sets kleding mee te nemen en inderdaad eventueel kleding te wisselen in de pauze, dat vind ik in elk geval wel leuk :).

Is het de bedoeling dat we als modellen wel zelf al helemaal voor ogen hebben wat we aan doen? Het komt nu op mij over alsof we wat leuke kleding mee moeten nemen en dan in overleg onze outfit kiezen.

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:51

M_ichje schreef:
Voor jou betekent het dit FR_Foto:

11.30-11.55 fotografeer je Alicelover
12.00 -12.25 fotografeer je Daiskelover
12.50-13.15 fotografeer je Spritz
13.20-13.45 fotografeer je M_ichje

+:)+

Per tijdsdeel heb je 2 x 1 modellen door 2 fotografen.

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:58

M_ichje schreef:
Het lijkt me sowieso een goed idee om verschillende sets kleding mee te nemen en inderdaad eventueel kleding te wisselen in de pauze, dat vind ik in elk geval wel leuk :).

Is het de bedoeling dat we als modellen wel zelf al helemaal voor ogen hebben wat we aan doen? Het komt nu op mij over alsof we wat leuke kleding mee moeten nemen en dan in overleg onze outfit kiezen.

We hebben niet echt een thema.
Fout wat bij de meeste meeting gedaan wordt is een topic openen zonder datum, plaats en thema.
Een goed voorbeeld hoe het moet.