Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cynn_x schreef:Haha.. Mijn vader liep toen een hele middag met een paard.. En iedereen maar denken ja van wie is dat paard nou? Nou niet van mij, kreeg m in me handen en waar de eigenaar is...???Was die gewoon samen met man en kind rondje door de duinen.. Paard achterlatend bij een groep vreemden.. Dat was toch wel zo vaag! Ach, mijn paps was verliefd op t paard en vermaakte zich..
absque_dubio schreef:Cynn_x schreef:Haha.. Mijn vader liep toen een hele middag met een paard.. En iedereen maar denken ja van wie is dat paard nou? Nou niet van mij, kreeg m in me handen en waar de eigenaar is...???Was die gewoon samen met man en kind rondje door de duinen.. Paard achterlatend bij een groep vreemden.. Dat was toch wel zo vaag! Ach, mijn paps was verliefd op t paard en vermaakte zich..
Dat vind ik nou een tof en lief verhaal.![]()
verography schreef:Wij als fotografen vonden het eerder dubieus. Komt op mij erg over dat de eigenaresse geen moeite wilde doen voor de foto's. Dit was toch veel makkelijker.
absque_dubio schreef:verography schreef:Wij als fotografen vonden het eerder dubieus. Komt op mij erg over dat de eigenaresse geen moeite wilde doen voor de foto's. Dit was toch veel makkelijker.
Ben ik uiteraard met jou/jullie eens, ging mij er meer om dat ik het van de vader erg leuk vond. :
Dat iemand zomaar zijn paard bij iemand in de handen drukt en weg gaat snap ik ook niet helemaal nee, zou ik niet aandurven..
janneke584 schreef:Ik heb me ook opgegeven als model

"
"
!!
Mijn paard staat daar dichtbij dus ik kan daar onder het zadel heen, zou het echt super tof vinden om eens mee te kunnen doen! 

en heeft een kol wat bijna een hartje is
En leuk dekje, die heb ik ook

love Eurostar!
En toen zei jij, is dit je nieuwe eigen paard? Haha, weet het nog zoo goed! Heb mn boktnaam veranderd, was eerst An nepanne.