Ah jammer Ik heb natuurlijk ook maar 'gewoon' en KWPN-er... Ik hou het topic nog wel even in de gaten voor het geval er een uitvaller is. Je weet nooit.
lalunamyo
Geplaatst: 25-03-13 23:25
Ooooh, ik zie dit topic nu pas
Mocht er wonder boven wonder nog een plekje vrij komen dan wil ik graag mee! ( Ik woon vlak bij ) Ik heb een heel leuk stippeltjes paard! Zie mijn profiel!
Heb naar veel tijd en moeite de modellen kunnen bekijken en deze lijst lijkt die van mij wel dus ik ben tevreden het moet beter weer worden hoorde ik vandaag dus daar ga ik in geloven
Set_Elkol
Geplaatst: 26-03-13 11:11
jeej hier nog een gekozen model (kijk maar even Seven ) dus ik ben happy. Vanmiddag m'n papa maar even bellen dan! En paard volgende week schoon zien te houden Leuk! Laat de lente maar komen! Indeling maakt me niet heel erg veel uit, misschien wel leuk om met bepaalde paardjes samen op de foto te kunnen (Andere Arabieren?)
Voor mij is het een eerste meeting dus ik ben benieuwd!
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 26-03-13 11:26, in het totaal 2 keer bewerkt
Ja, hier ook een gekozen model. Het wordt voor mij de eerste keer. Ik kijk er echt naar uit. Leuk. Alle arabieren verzamelen (lijkt het wel).
Een groepsfoto zou sowieso leuk zijn. Set elkol, heeft die van jou nou stipjes? (Leuk!) We kunnen altijd zien of we ook combi foto's kunnen maken. Het weerbericht voor de komende tijd is niet heel goed helaas. Nog steeds oostenwind en kou. Maar wie weet is het tegen die tijd wel veranderd.
Nou als dat toch het plan is kom dan maar helpen met wassen
Air
Geplaatst: 26-03-13 11:38
Die wind is nieteens zo erg, wij waren zondag in Appelbergen foto's aan het maken, aan de rand. Dus veel wind maar de kou viel reuze mee! Als de zon maar goed schijnt
EquiPhoto
Geplaatst: 26-03-13 11:39
k.ut.
Ik ging voor Muurp even kijken of ik de zaterdag voor de meeting toevallig vrij was ivm slapen in Groningen, maar ik zie nu dat ik helemaal geen vrij heb gekregen voor zondag! Ik moet om 13:00 op de zaak staan
Ik moet me dus helaas afmelden! Wat een pech
Set_Elkol
Geplaatst: 26-03-13 11:40
van die wind worden ze lekker actief en kijkerig en wat jammer EquiPhoto!
Naast Set Elkol hier een beginnende vliegenschimpie. Het lijkt mij idd ook heel gaaf om de rareabies samen op foto te krijgen, mijn tas met showhalsters gaat iig mee Ben zelf helaas niet flexibel qua dagdeel, mijn man heeft net operatie achter de rug en moet tot 24 april verplicht met been omhoog en mag deze absoluut niet belasten, dus hij kan qua beestenbende niet veel voor me betekenen en moet dat dus eerst doen voor ik wegkan zo ook dat alles voor hem binnen handbereik is...
Ow en voor het aanrijden van iedereen wel handig om te weten dat gedeeltes van N33 zijn afgesloten dus zorg voor een alternatieve route vanaf Groningen kan je makkelijk via N34 om in Gieten uit te komen van andere kanten dus even goed kijken waar men langs moet om de N33 te kunnen vermijden
Air
Geplaatst: 26-03-13 11:54
Oh wat balen
Er mogen nog wel fotografen zich anmelden dan.. heb gister al een advertentie geplaatst..
Ik vindt het zelf ook super jammer had er zin in! Iedereen veel plezier!
Set_Elkol
Geplaatst: 26-03-13 11:56
bedankt voor de tip over de weg Bren! Set is maar 1 jaar ouder dan jouw merrie maar wel al veel meer stippies Toen ik haar kocht was ze 5 en had ze er bijna geen. Leuk als we samen op de foto zouden kunnen maar we gaan de indeling wel zien, aangezien ik heel flexibel ben!