Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MadelonSunny schreef:Sappos schreef:Daarom ja, in eerste instantie werd er gezegd dat iedereen 1 pony mee mocht nemen maar later bleek dat er mensen waren die er veel meer mee mochten nemen. Alles leuk en aardig maar ik ga niet met 1 pony op stap, ik neem ze altijd samen mee.
Er was daar inderdaad een miscommunicatie. Het feit was dat de fotografen mochten kiezen wie er mee mochten.
Maar we zijn nu niet in het andere topic.Ik kan je eventueel de optie geven om ze beide mee te nemen en dat ze dan gezien worden als 1 model dus heeft elke fotograaf een kwartier voor jouw modellen samen ipv apart en kunnen er foto's samen en apart gemaakt worden.
Sappos schreef:Af en toe van Blaas foto's makenIk ga hem niet op dieet zetten als mensen geen moeite doen om hem op de foto te zetten. Kost mij ook een hoop scheerwerk/dieetwerk/trainwerk
Sappos schreef:Nee dat is verkeerd begrepen. Ik had er geen problemen mee dat er meerdere modellen van 1 persoon meegingen. Ik had er wel problemen mee dat er tegen mij gezegd werd NEE je mag niet 2 modellen meenemen en vervolgens lopen er meerdere mensen met meerdere paardjes. Alles leuk en aardig maar mij nee verkopen en anderen ja. Dat was waar ik tegenaan liep.