Fotomeeting Mini's+ : Veluwe (Kootwijk)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: Fotomeeting Mini's+ : Veluwe (Kootwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 22:50

Ik snap het best hoor :j Maar Boots was meteen duidelijk dat dat mijn favo was daar heb ik niet over hoeven twijfelen.. :P Vandaar haha

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 22:51

saskiakefie schreef:
Ik snap het best hoor :j Maar Boots was meteen duidelijk dat dat mijn favo was daar heb ik niet over hoeven twijfelen.. :P Vandaar haha

Haha nou als je geluk hebt neemt ze ze allebei mee zodat Storm niet alleen hoeft te staan net als bij Nelson en Blaze :)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 22:52

Hoe ver van te voren horen we wie er uit valt? Aangezien ik vervoer moet regelen en het op de dag zelf gewoon niet haalbaar is ;)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 22:52

MadelonSunny schreef:
Sappos schreef:
Daarom ja, in eerste instantie werd er gezegd dat iedereen 1 pony mee mocht nemen maar later bleek dat er mensen waren die er veel meer mee mochten nemen. Alles leuk en aardig maar ik ga niet met 1 pony op stap, ik neem ze altijd samen mee. :)

Er was daar inderdaad een miscommunicatie. Het feit was dat de fotografen mochten kiezen wie er mee mochten.
Maar we zijn nu niet in het andere topic. :) Ik kan je eventueel de optie geven om ze beide mee te nemen en dat ze dan gezien worden als 1 model dus heeft elke fotograaf een kwartier voor jouw modellen samen ipv apart en kunnen er foto's samen en apart gemaakt worden.

Dat is prima ja ;)[/quote]

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 23:13

@mira283 Zodra er een model uitvalt ga ik gelijk een ander model proberen te regelen. Nu kan iedereen nog maar april is nog ver weg.

@Sappos Oja dat hadden we afgesproken. Zeg maar wat je wil? Samen als 1 model of Nelson inplannen en dan af en toe van Blaze ook foto's maken?

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:27

Af en toe van Blaas foto's maken :') Ik ga hem niet op dieet zetten als mensen geen moeite doen om hem op de foto te zetten. Kost mij ook een hoop scheerwerk/dieetwerk/trainwerk :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 23:31

Sappos schreef:
Af en toe van Blaas foto's maken :') Ik ga hem niet op dieet zetten als mensen geen moeite doen om hem op de foto te zetten. Kost mij ook een hoop scheerwerk/dieetwerk/trainwerk :)

Haha okee :P Maar zoals je ziet neemt niemand 2 modellen apart mee. Iedereen neemt er 1 mee, zo wou ik het eerlijk proberen te houden :) Dus is niet een kwestie van dat niemand Blaze wou maar dat Nelson iets populairder was.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:31

Mijne zijn gewoon harige harry's hoor := Ik ga m'n best doen met toiletteren uiteraard maar het zijn allebei grasmaaiers en geen showpony's :') Uiteraard wel schattig, en had het vrijheidsdressuren ook alweer opgepakt :)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:33

Dit heb ik van tevoren afgesproken en daar is mee akkoord gegaan, anders had ik mij nooit aangemeld. Ik doe verder niet moeilijk want dit is hoe het afgesproken is. Dan had je imo gelijk moeten zeggen nee 1 en anders niet

Nelson alleen is een chagrijnige schreeuwerige irritante hengst. := Juist met Blaas erbij kan ik hem jaloers maken zodat hij nog iets beter zn best doet

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 23:37

@Assepoetster Juist daarom heb ik jullie erbij gezet. Ze zijn ontzettend schattig samen. En dat kan ook erg leuke foto's opleveren.
@Sappos Klopt :) We zien het op de dag zelf wel hoe het loopt. Je neemt ze allebei mee en Nelson staat straks in het schema maar Blaze doet gewoon stiekem een beetje mee :)

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:39

gave modellen, top gedaan madelon!

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 23:42

Dankjewel Julliette! :)

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:42

Wat een knappe modellen zeg! Nu moeten er alleen nog 5 fotografen afvallen :Y)

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:45

Sappos wel gaan hoor! Net zitten kwijlen in je profiel! Kriebelt dan wel heel erg om Jack weer voor de sulk te doen.. :=

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:49

Helaas. Had het wel verwacht hoor xD.
Je mag mij van de reservelijst halen, voor een misschien ga ik mijn zaterdag niet vrij houden :-)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:53

Ik twijfel heel erg nu of ik mn plek op zal geven :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 23:54

Sappos schreef:

Heh? Begrijp ik iets verkeerd? Je mag ze allebei meenemen, ik kan ze ook gewoon samen zetten als 1 model net als bij Bles en Jack. Maar je gaf aan dat je dat niet wou..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:54

Sappos schreef:

Volgens mij heb je een heel aardig aanbod gekregen.. :)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:55

Miss mis ik de intonatie, het klinkt nu alsof ik Nels meeneem en Blaas er een beetje bijhangt. Ik geef ze niet op om samen foto's te maken, sure een foto samen is wel leuk maar zou t erg leuk vinden om van beide heren foto's te maken. Ik heb zelf een zeer goede cam maar het is lastig om 2 mensen te vinden die en het reflectiescherm vasthouden en de pony netjes opstellen daarom lijkt een meeting me ideaal.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 23:57

Ik geef meerdere mensen de kans om 1 model mee te nemen zodat er niet veel mensen teleurgesteld zijn. Volgens mij was jij 1 van de personen die er problemen mee had dat er de vorige keer meerdere modellen van 1 persoon mee gingen. Dus ik snap het nu even niet?
Als ze als 1 model worden gezien dan worden er ook gewoon foto's apart gemaakt.
Dus sorry maar ik snap het probleem echt niet?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:58

Heb je mijn bericht gelezen?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 00:01

Marjoow schreef:
Heb je mijn bericht gelezen?

Over dat je van de reservelijst af wil?
Ja heb ik gelezen maar ik pas het morgen pas aan. :)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 00:02

Nee dat is verkeerd begrepen. Ik had er geen problemen mee dat er meerdere modellen van 1 persoon meegingen. Ik had er wel problemen mee dat er tegen mij gezegd werd NEE je mag niet 2 modellen meenemen en vervolgens lopen er meerdere mensen met meerdere paardjes. Alles leuk en aardig maar mij nee verkopen en anderen ja. Dat was waar ik tegenaan liep.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 00:05

Sappos schreef:
Nee dat is verkeerd begrepen. Ik had er geen problemen mee dat er meerdere modellen van 1 persoon meegingen. Ik had er wel problemen mee dat er tegen mij gezegd werd NEE je mag niet 2 modellen meenemen en vervolgens lopen er meerdere mensen met meerdere paardjes. Alles leuk en aardig maar mij nee verkopen en anderen ja. Dat was waar ik tegenaan liep.

Toen heb ik de fotografen laten stemmen en modellen van andere waren populairder. Daar had ik niks over te zeggen.
Maar zoals ik al heb gezegd, deze meeting heeft niks met de vorige te maken. De regels waren duidelijk. We hadden afgesproken dat je ze beide als 1 model mee mocht nemen. Dat ik dat even vergeten was is toch niet zo'n probleem? Dat is toch opgelost?
Maargoed, op zo'n manier heb ik er geen zin in. Ik doe ook m'n best om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken.
Je gaat met beide als 1 model mee of niet. Er zijn zat andere modellen die graag je plek in willen nemen.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 00:09

Ik denk dat ik het heel netjes uitleg. In eerste instantie werd daar namelijk gezegd dat ik niet 2 pony's mee mocht nemen. Ik weet niet meer of er nu 1 of 2 uitgekozen werden van mij. Deze meeting staat daar inderdaad los van maar om miscommunicatie TE VOORKOMEN heb ik gevraagd of ik het zo mocht doen. Het is niet erg dat je dat vergeten bent maar het komt nu op mij over alsof dit is om mij tevreden te stellen. Zo werd het namelijk gezegd jaja stiekem maken we ook foto's van Blaas. Ik vind het leuk om te komen, wil ze er graag voor klaarmaken maar dan vind ik het wel leuk als er ook moeite voor mij gedaan wordt. Niets zoals vorige meeting met Plop dat er maar 2 foto's van dat dier genomen worden, dat vond ik erg zielig voor de eigenaar.