Blacky schreef:nobje schreef:Hoi Ik heb me in de start van het topic ook al aangemeld.
En ik zie dat er best wel wat uitvalt..
En mijn grote paard is in een uitstekende conditie, uit het winterhaar
En staat vlakbij de Lemelerberg.
Kortom ik wil heel erg graag.
Dus bij interesse en meer uitval van modellen
Hier graag![]()
Kijk vooral in mijn profiel.
Daar staan heeeeel veel foto's
Welk paardje in je profiel ?
Hoi, ik begrijp dat de reserves eerst moeten worden gevraagd. Maar mocht daar nog verdere uitval zijn. Zou ik gewoon mijn aanmelding die in het begin van het topic deed toch willen actualiseren

Ik denk dat Noble het leukste is voor jullie, hij kan los in een paddock en gaat zonder probleem compleet uit zijn pan, en hij kan zowel worden gereden als aangespannen. In Endurance uitrusting of geheel in Portugeese outfit. Maar ik zou ook nog wel graag wat rijfoto's van mijn Friese merrie willen. Dus roep maar, mocht er toch een gaatje vallen.
Er staan ook nog andere paardjes in mijn profiel, en die mogen ook best. Maar die zijn allemaal kleiner dan 1.60.
Ik ben al eerder met hem naar een meeting geweest maar alle stand foto's zijn in een vette mist, en er zijn erg weinig rij foto's. En dat zou ik toch nog wel erg graag willen. Heb er wel een paar nabesteld die ik waanzinnig mooi vind. Maar nu is hij nog zoo mooi en heet. Dat ik gewoon op zoek ben naar iets dat ik zelf niet kan maken.