dus vandaar de keuze voor M.En het heeft best even geduurd voordat ik begreep wat alles was enzo, als ik t opnieuw mocht doen zou ik waarschijnlijk ook in Av beginnen zodat je niet Gelijk alles tegelijk in de gaten moet houden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus vandaar de keuze voor M.showteam schreef:Ik ben bijna gelijk begonnen op M, ik wist niet eens wat die andere standen inhielden (behalve de groene dan)dus vandaar de keuze voor M.
En het heeft best even geduurd voordat ik begreep wat alles was enzo, als ik t opnieuw mocht doen zou ik waarschijnlijk ook in Av beginnen zodat je niet Gelijk alles tegelijk in de gaten moet houden.
Sluitertijdvoorkeur, vind ik zelf erg fijn
Rowenaduke schreef:Hoi,
zou ik mijn pony op kunnen geven als model?
Hier een filmpje met stukken vrijheidsdressuur erin![]()
[ Video ]

Ik dacht al wat is het stil maar had nog geen stipje gezet 
De lijst kun je ook wel in het topic posten toch? 
Mitxa schreef:saskiakefie schreef:oh ik dacht dat er op die echte dure prof. camera's niet eens meer een auto stand zat..
Dat is helaas niet zo, je moet er maar eens op letten als je bijv in de stad loopt. Mensen met dure camera's die hem op standje auto hebben staan, ik zie ze regelmatig. Zo zonde....
Paar jaar terug bij een cattery geweest voor een fotoshoot van hun katten. We hadden het na de shoot over camera's. Hij maakte voor hun website hobbymatig ook foto's van hun katten, liet toen zijn apparatuur zien. Ik sloeg werkelijkwaar achterover! Canon 5Dm2 (toen nog net uit) & diverse professionele objectieven en repotageflitser! Maar ze maakten met dat spul dus gewone huis/tuin/keuken plaatjes.![]()
Ik had mijn 7D nog maar net en fotografeerde in de studio nog met een Tamron lensje. Baalde er wel een beetje vanMarjoow schreef:Ach tegenwoordig kun je met een dure camera en een beetje photoshop jezelf al fotograaf noemen
Zie soms zelfs advertenties voorbij komen waarbij ze fotoshoots met compactcamera's aanbieden