Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:MichieldeM schreef:Die is al op leeftijd ja.... meestal kan je beter eerst betere lenzen kopen, maar bij zo'n oudje...
Weet ik, lenzen zijn belangrijker maar deze is toch echt al oud.Heeft maar 8 MP dus ik kan er niet heel veel aan snijden...ja voor een klein formaat afdruk wel maar niet A4. Groter dan A4 kan ook eigenlijk niet dus ik wil iets met minimaal 12 MP maar liever 16....maar ja, geld hé....
Bienotje schreef:Had een vervolg leuk gevonden, maar ik snap trouwens wel de voorkeur van fotografen voor nieuwe modellen voor de lens.Maar wel jammer
En michiel, thanks en je komt uit de buurt toch? Mocht je een keer nog wat plaatjes willen schieten ben je altijd welkom en is er altijd wel wat af te spreken
Bagheera_206 schreef:@Marlies: De 650D is ook een fijne camera.![]()
@Michiel: De 60D ook.
MichieldeM schreef:Bagheera_206 schreef:@Marlies: De 650D is ook een fijne camera.![]()
@Michiel: De 60D ook.
Dat zeker, maar ik had nog meer verschil met mijn oude 400D verwacht en de 60D is ook niet helemaal zonder problemen (ik kon hem na de eerste shoot meteen terugbrengen naar de winkel).
Waar schiet jij mee als ik vragen mag?
Bagheera_206 schreef:MichieldeM schreef:
Dat zeker, maar ik had nog meer verschil met mijn oude 400D verwacht en de 60D is ook niet helemaal zonder problemen (ik kon hem na de eerste shoot meteen terugbrengen naar de winkel).
Waar schiet jij mee als ik vragen mag?
7D met 70-200mm.
xJikke schreef:Richard, kom jij nog of moet ik je op de reservelijst zetten of heb je er nog niet over nagedacht?