Hier is een heel pak sneeuw gevallen en het sneeuwt nog steeds heel hard. Tenzij het morgen allemaal gesmolten is haak ik ook af, ga niet rijden met die sneeuw. Ik woon trouwens hemelsbreed vrij dichtbij de locatie.
Ik vind sneeuw geen probleem, tot nu toe is het steeds goed te doen geweest en voor de dag zelf is de voorspelling goed. Maar even afwachten wat TS zegt?
ik ben er alleen als er alleen hier sneeuw ligt en niet half zuidholland onder de sneeuw ligt(zoals mn vader het zegt)
van mij horen njullei het morgenochtend of ik er wel/niet ben
Leonyr
Geplaatst: 09-02-13 23:19
Wij wonen er ongeveer een kwartiertje vandaan, maar hier is alle sneeuw weg en op het moment mooi droog. Ik kom dus gewoon. (Dan vertrek ik dus rond half elf)
Edit: Ik kan sowieso met zekerheid zeggen dat daar geen sneeuw ligt morgen. Er valt misschien vanavond/vannacht nog sneeuw, maar de bodem is veel te warm wil het blijven liggen.
NESCAFE
Geplaatst: 09-02-13 23:22
@ Leonyr, maar het begint toch om 10.00 ?
Ik vertrek trouwens om 9.00.
Leonyr
Geplaatst: 09-02-13 23:24
NESCAFE schreef:
@ Leonyr, maar het begint toch om 10.00 ?
Ik vertrek trouwens om 9.00.
Sorry, het is al laat. Ik vertrek dus rond half tien. Net even gekeken en het is met de fiets 17 minuten.
DesireeK
Geplaatst: 09-02-13 23:31
Ik zit te denken.. als er morgen alsnog honden afvallen kan ik eventueel een hond van mij meenemen???
Morgen is het tussen elf en twee droog. Rond tien uur nog wat natte sneeuw. Ik ben broodjr nuchter want de carnaval was geen bal aan. ik ga nooit meer op zaterdag. Morgenavond de herkansing
Hier ligt alleen sneeuw in de tuinen, maar zo'n veld zal wel één witte/natte zooi zijn? Moeilijk, ik woon er toch nog een half uur vandaan, dus daar kan het heel anders zijn.
Babette
Geplaatst: 10-02-13 08:40
op straat ligt niks... beetje op de auto's en in de bermen..