Echt heel jammer dat ik dit topic nu pas zie. Ik wil nog heel graag foto''s van mijn merrie en haar zoon. Merrie staat te koop. En dit was echt heel dicht bij geweest, zou ik eventueel nog als reserve op de lijst kunnen?
Owh was deze meeting helemaal vergeten Gelijk genoteerd. Tjonge ben het overzicht wel even kwijt, zo zijn er nooit meetings in het noorden en zo zijn er tig. Maar dit gaat goed komen.
Even kijken... Ik rijd over Steenwijk en Meppel, weet zo niet meer of Marianne ook meegaat. Maar heb een grote diesel, met grote achterbank en kofferbak. Dus ik neem graag een paar carpoolers mee
Er is plek voor 8 modellen die we dmv stemmen (door fotografen) verkiezen Er is plek voor 8 - 12 fotografen welke op volgorde van aanmelding mee mogen.
Ik kom er net achter dat ik helemaal niet kan die dag! Ik heb dan om 16.00 een afspraak, dus dat gaat hem niet worden! Sorry, ik meld me helaas af..
xGoldenHero
Geplaatst: 29-03-13 20:09
Bij deze meld ik mij ook af. WiancaR en ik zouden samen maar mijn vriend heeft een weekend weg gepland omdat wij dan 5 jaar Samen zijn. Dat kan ik natuurlijk niet afzeggen.
Er is plek voor 8 modellen die we dmv stemmen (door fotografen) verkiezen Er is plek voor 8 - 12 fotografen welke op volgorde van aanmelding mee mogen.
Officieel niet, maar ik vind haar wel heel handig, hoef zelf alleen maar mee te lezen.
Heb van iemand uit t dorp daar (buurman van vader van oud-klasgenootje ) het nummer van de boswachter gekregen, ein-de-lijk. Dus kan dinsdag gaan bellen. Nu maar hopen dat er geen vloek op rust en het het goede nummer is...
Overigens, wie kan er paaltjes en lint meenemen als we toestemming krijgen? Is voor mij helaas niet mogelijk. Heb het zelf ook niet nodig, durf die van mij niet los te laten, thuis springt ze namelijk ook de wei uit al t haar niet zint
Ik heb wel paaltjes en draad! Als je niet het goeie nummer van de boswachter (Ruinen) heb heb ik hem anders nog wel, hij heeft het zelf gemaild namenlijk
MarianneV
Geplaatst: 31-03-13 16:45
Ik probeer eht overzicht er in te houden.. maar als mensen dat vervelend vinden,sorry dan