Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NienSCHaap schreef:Het is dat ik nog geen foto heb van vorige week van beide dames die mijn paardje als model hebben gebruikt anders kon ik even laten zien zoals die eruit ziet zonder knotten.
Ik knip de manen en voor een KWPNer zijn ze vrij dik en springerigwaardoor het niet altijd even mooi is.
Kan ze helaas niet trekken dan moet ik me paard half plat spuiten, knippen gaat (lees, soms met praam)![]()
het is een beetje een raar diermaar dan meoten de fotograferen maar even zeggen kan haar dan eventueel knotten heb S&T maar doe geen bandage's om op de foto (vind ik niet mooi) en mag niet rijden.
WiancaR schreef:Alle info ga ik dit weekend nog een keer versturen, schema en modellen lijst zijn geupdate
Sanne_com schreef:[paard] schreef:Alle info ga ik dit weekend nog een keer versturen, schema en modellen lijst zijn geupdate
Is het niet misschien handig als we een paard minder doen? (niet dat ik minder modellen wil..) Want dan 'sparen' we die tijd uit, omdat het al zo snel donker word, en hebben we wat meer tijd voor het rijden