Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chaos schreef:Ik had het al verwacht, is niet de eerste keer helaas.
En ik dacht dat je mijn Anna mooi vond. Jammer jammer jammer. Maar wel fijn dat ik nu weet dat ik het bij het rechte eind had de vorige keer dat ik er wat over zei.
En druk.
Druk zijn we allemaal.
Ik zit op school en werk daarnaast nog 50 uur per week en nog een hoop 'bijkomende werkzaamheden' die ik niet terugzie op mijn bankrekening einde van de maand. Ik heb 0 dagen vrij per week en mij hoor je ook niet klagen.
Vind het echt heel jammer.
Bovendien hebben we vergunningen gekocht. Ben ik vanavond uren bezig geweest om de paarden te scheren, vlechten etc. Heb ik al mijn spullen bij elkaar gezocht en schoon gemaakt en ingevet. De eigenaren van de paarden heb ik van alles voor geregeld. We komen verdorie van hartstikke ver en mijn wekker gaat morgen ochtend 7uur om alles geregeld te krijgen. Fotograaf is niet de enige die er lang werk mee heeft.
Ik heb hier absoluut geen begrip voor naar de fotografen toe.
Overmacht als een kapotte auto of ziekte zijn helemaal niet erg. Maar dit vind ik gewoon stom.
Jammer dat er dan een afmelding is op model, er zijn nog wel 3 maybe 4 andere modellen die rekenen op een leuke dag. Je kunt dit gewoon niet zo maar maken.
Ik ben blij dat anderen wel nog willen komen. We maken er een paar hele gezellige uren van met elkaar, dan wordt de kou snel vergeten!
Chaos schreef:Ik wil overigens helemaal geen ruzie schoppen, ben hartstikke lief en aardig. Maar wilde wel eventjes kwijt hoe ik er over dacht.
EquiPhoto schreef:Chaos schreef:Ik wil overigens helemaal geen ruzie schoppen, ben hartstikke lief en aardig. Maar wilde wel eventjes kwijt hoe ik er over dacht.
Ik snap je wel. Maar je reactie zorgt er wel serieus voor dat ik vanavond niet slaap. Ik trek me dit echt aan, dat mensen zo over me denken. Echt, ik ben al wel naar 100 meetings geweest, gaat altijd goed. Het is alleen 2x achter elkaar domme stomme omstandigheden waardoor de Posbank iedere keer in het water valt. Ik reis heel het land door naar meetings, echt niet alleen voor de modellen. Alsof er altijd overal maar knappe paarden rondlopen... Maar juist zo dichtbij wil dan weer niet lukken lijkt het wel.
Ik kom wel gewoon, al is het alleen al op mn naam te zuiveren. Ik vindt het echt heel erg dat er zo over me wordt gedacht en vindt dit niet terecht. Als ik nog welkom ben dan, want dat gevoel heb ik ook niet bepaald. Oordeel was bij n aantal mensen toch alweer klaar.
EquiPhoto schreef:En Chaos & mossel, zoals ik net al zei, als je het hele verhaal wilt horen stuur dan een PB. Dat doe je niet, maar je stuurt wel een enorm bericht waarom het zo erg is dat ik niet wou komen. Wees dan ook bereid naar het hele verhaal te luisteren.