Wil heel graag spelen dus dat zal ze ook wel graag willen voor ze écht luistert.
 Wil heel graag spelen dus dat zal ze ook wel graag willen voor ze écht luistert. Oeh, dat maakt het wel wat lastiger. Is er iemand die in de middag vanuit Leeuwarden gaat rijden? Of die ons bij een bushalte wil op pikken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wil heel graag spelen dus dat zal ze ook wel graag willen voor ze écht luistert.

magda_90 schreef:Ben ik dat nu vergeten? Stomme ik.Sorry, ik ben echt heel vergeetachtig de laatste tijd.
Kom jij over Leeuwarden dan? Of moet je dan ver omrijden?

Jorinda__ schreef:Mendel: Mara is er alleen wel de hele dag als fotograaf he, dan sta jij er dus 's ochtends ook al (wortel te schieten misschien) :
En ik zit nu een beetje met die speeltijd.. De helft wil de honden liever eerst onder commando en de andere helft laat ze liever eerst uitrazen.. What to do?

Want dan weet ik zeker dat Britta gaat etteren bij de honden die nog aan de riem staan
 Want dan weet ik zeker dat Britta gaat etteren bij de honden die nog aan de riem staan  Wil ik niet hebben. Ze moeten of allemaal los (tenzij ze dan wegrennen om nooit meer terug te komen natuurlijk
 Wil ik niet hebben. Ze moeten of allemaal los (tenzij ze dan wegrennen om nooit meer terug te komen natuurlijk  ), of allemaal vast..
), of allemaal vast..                                                         
 Jammer dat ze niet mee kan maar als er iemand uitvalt hoor ik dat graag natuurlijk
 Jammer dat ze niet mee kan maar als er iemand uitvalt hoor ik dat graag natuurlijk  

Eventueel de mensen die de honden uit willen laten razen (zonder dat ze vies worden) kunnen dat dan doen voordat we beginnen, even een stukje verderop, anders is het niet eerlijk voor de honden die wel onder commando moeten staan
 Eventueel de mensen die de honden uit willen laten razen (zonder dat ze vies worden) kunnen dat dan doen voordat we beginnen, even een stukje verderop, anders is het niet eerlijk voor de honden die wel onder commando moeten staan  Dat een idee?
 Dat een idee? 
 Dus dan hebben ze wel weer even behoefte aan een rondje rennen denk ik haha.
 Dus dan hebben ze wel weer even behoefte aan een rondje rennen denk ik haha.                                                          

haha!! nee hoor, ik begrijp jullie wel.
 haha!! nee hoor, ik begrijp jullie wel. 

vandaag is hij 10 weekjes oud dus tegen die tijd al wel weer een maandje verder. Maar commando's kent ie bijvoorbeeld niet.. Misschien tegen die tijd wel 'zit' maar verder?
 vandaag is hij 10 weekjes oud dus tegen die tijd al wel weer een maandje verder. Maar commando's kent ie bijvoorbeeld niet.. Misschien tegen die tijd wel 'zit' maar verder?  Op dit moment is hij nog heel aanhankelijk en blijft los ook goed bij me, maar geen idee hoe dat tegen die tijd is natuurlijk.
 Op dit moment is hij nog heel aanhankelijk en blijft los ook goed bij me, maar geen idee hoe dat tegen die tijd is natuurlijk.                                                          

magda_90 schreef:mara1, omdat ik met jou als eerste de afspraak had gemaak, rijdt ik met jou mee.
 stuur je mij maar pb hoor!)
  stuur je mij maar pb hoor!)