vroli1 schreef:kan nog dan 1 van die 2 wie je nog moet bekent maken hou je achter Daar zat ik idd aan te denken maar ik dacht, ik zeg niks
Sorry dames wilde erg graag mee bleek al een afspraak te hebben staan Wellicht een andere keer dat ik wel mee ga lijkt me erg gaaf zo'n meeting
Ik had van haar nog geen modellen bekend gemaakt, dat zouden 9 en 10 worden. Dus de 8 waarvan ik al gezegd heb dat ze meegaan die gaan nog steeds mee
Pfoeh, het wordt nog lastig om die laatste 2 te beslissen.. Tosadog kan helaas niet meer met Regal komen dus ga ik weer even verder zoeken.
MadelonSunny schreef:Pfoeh, het wordt nog lastig om die laatste 2 te beslissen.. Tosadog kan helaas niet meer met Regal komen dus ga ik weer even verder zoeken. Je hebt nog geen enkele stippel?
arsiana_x schreef:MadelonSunny schreef:Pfoeh, het wordt nog lastig om die laatste 2 te beslissen.. Tosadog kan helaas niet meer met Regal komen dus ga ik weer even verder zoeken. Je hebt nog geen enkele stippel? Nee helaas niet. Heb je er 1 dan?
MadelonSunny schreef:arsiana_x schreef:Je hebt nog geen enkele stippel? Nee helaas niet. Heb je er 1 dan? Jazeker die heb ik wel hoor
sandra3235 schreef:Ik heb nog wel een perlino met blauwe ogen en een watervast stift voor de stippels De verrassing is geregeld, nu alleen nog op reactie van nummer 10 wachten
Ik neem ook al een perlino, (of smokey cream, moet nog ff getest), mee dus aan perlino dan geen tekort
Meavey schreef:Ik neem ook al een perlino, (of smokey cream, moet nog ff getest), mee dus aan perlino dan geen tekort het ging om de stippels,dus heb je er ook een watervaste stift bij? dan gaat ze eerst zonder en erna met stippen op de foto