Weerbericht ziet er (te) goed uit, even een vraagje aan iemand in de buurt, valt er bij 't Kotje altijd te parkeren? Zou zonde zijn als de middaggroep Rockanje niet inkomt omdat ze het weer eens af hebben gezet
Als het echt druk is dan staat kotje ook vol maar dat kan met super weer ook al in de ochtend zijn. Mocht dit het geval zijn kan er misschien bij mij naast de wei geparkeerd worden maar we kijken eerst naar het weer.
Vanaf kotje is het ruiterpad een paar minutjes en stran een kwartiertje ik kijk of ik met veulen het strand op ga of in de rustige duinen blijf als dat niet erg is
Helemaal perfect! Heb vandaag ook super gelest, heb weer veel geleerd! Heeft er misschien iemand nog een hoed (westernhoed) die ik eventueel mag gebruiken voor de shoot?
Ik hoop dat er niet te veel mensen naar het strand gaan van het weekend.. Hoe de weersvoorspellingen er nu uit zien krijgen we een tropisch weekend....28 graden!
ik moet me helaas afmelden Ik moet zaterdagavond tot sluit werken en dat komt neer op 4-5 uur snachts, dus ik zie het niet zitten de volgende dag weer vroeg op stap te gaan...
Baal er erg van maar helaas..
LynnDenise
Geplaatst: 14-08-12 21:10
joelleollie schreef:
Bedoel je dat we geen foto's gaan maken?
Nee, ik wilde eigenlijk even iedereen aankijken, voornamelijk de mensen uit die omgeving. We zouden ergens in een weide kunnen staan, maar mijn vraag is of we Rockanje wel in kunnen komen in de middag? Hoe druk is het op echte stranddagen? Ik hoorde dat het 34 graden werd...
xhenkexspons
Geplaatst: 14-08-12 21:12
Fotograven zouden bij mij kunnen parkeren, is wel 10 minuutjes lopen naar het strand, ik woon aan de nieuwe achterweg 1 , tis gelijk links als je het dorp inrijd dus dan kom je rockanje makkelijk in. Op een weide haha!
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 14-08-12 21:14
Volgens weeronline wordt het 29 graden en 20% kans op neerslag met een hoeveelheid van 2 mm. Vanmiddag was dat nog 28 graden met 10% kans en 10mm.. Denk dat we het gewoon nog even een paar dagen moeten aankijken, maar ben inderdaad wel benieuwd hoe druk het daar op zo'n dag is.. ik kom er nooit dus ik heb echt geen idee! Maar 't is ook niet te doen als er continu mensen in bikini door het beeld lopen haha.