Ach dynara, ik ben goed in multitasken, als het niet anders is maakt het me niet uit, ik ga niet afzeggen zodat ik de pret verpest voor anderen, alleen omdat ik in mijn uppie ben xD
Heey allemaal, sorry dat ik even niks heb laten weten. Maar ik kan 16 februari niet mee, ik moet altijd werken op zaterdag. Ik heb al 1 dag vrij in februari en heb maar 8 dagen voor een heel jaar inclusief zomervakantie. De meeting in het voorjaar wil ik wel mee gaan
Hebben jullie een lijstje met modellen die meegaan? met foto? Welke plek willen jullie nu gebruiken? De plek van de afgelopen keer was eigenlijk te klein... en te donker voor het mooie..
ja ik heb al eerder in de topic foto's geplaats anders kan je kijken in mijn profiel. En ja ik wil ook weten hoe laat in verband ik in de avond dan ook ergens heen ga met paarden, oefenspringen en waar het precies is... Dan kan ik nog zeggen als het mogelijk is om mee te gaan of als ik da niet echt red.
dat zal ik dan doorgeven dan word het denk ik venlo op de hei dan maar... en ja gewoon uh in de morgen al? bedoel als je in je eentje bent dan heb je nog een hele dag denk ik voor foto's te maken anders moet je haasten aangezien het snel donker is ect. dan heb je nog even de tijd ervoor.
Eind van de ochtend vind ik prima. 11.00-12.00 ofzo inderdaad. Locatie: zelfde plek(ken) of meer in bos, maar dat is ook weinig ruimte voor meerdere tegenlijk.