Ja dat is inderdaad een optie, alleen dan wordt dat waarschijnlijk wel op de lange termijn. Het weer wordt er immers ook niet beter op Maar goed, eerst eens kijken wat er overblijft
mocht de datum veranderen dan wil ik erg graag mee! als de datum verandert word, is het dan ook zo dat iedereen zich opnieuw moet melden of hebben de mensen die mee zouden gaan voorrang?
Helaas wederom een afmelding ontvangen van een fotograaf. Op dit moment zijn er dus maar 2 fotografen die zeker kunnen en 2 waarvan in nog geen bericht heb ontvangen. Helaas is dit wel heel magertjes om de meeting door te laten gaan, dus het lijkt me beter om het over een tijdje nog eens te proberen, met een andere datum. Erg jammer, maar ik wil ook niet wachten tot op het allerlaatste moment met het doorhakken van de knoop, aangezien jullie dan de dag ook niet meer vrij hoeven te houden. Daarbij wil ik de mensen die zich hier al hadden opgegeven en de modellen die uitgekozen waren uiteraard voorrang geven! Ter zijner tijd zal er wel een berichtje in dit topic verschijnen, voor een 2e poging.
Jess
Geplaatst: 11-09-12 22:47
Wat jammer Ik had er echt zin in en de hei is op er moment heel erg mooi. Maar in de herfst kan je natuurlijk ook erg mooie plaatjes schieten. Ik hoop dat er snel een nieuwe datum is en zal het in de gaten houden.
Vind het ook erg jammer voor jou Chantal, je hebt er al zoveel tijd en energie ingestoken!
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-12 22:52
Ja, ik vind het ook erg jammer, maar het is gewoon niet haalbaar om met 2 fotografen en een paar honden een meeting te gaan houden. Helaas ook een beetje kort dag dat het nu afgeblazen wordt, maar de afmeldingen bleven maar binnenstromen de laatste week.
Was niet mijn bedoeling om het topic zo wakker te schudden Sorry..
Maar ik denk dat ik een volgende keer ook moet skippen, ik zit nu aan het begin van het jaar en heb het zo ontzettend druk En het gaat alleen nog maar drukker worden, en moet op mijn examens zo hoog mogelijk proberen te scoren, sorry, vind het echt ontzettend jammer
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-12 22:59
Oh ik heb ook zeker begrip voor de keuze van de mensen die af hebben gehaakt hoor. Zo'n fotomeeting is niet het belangrijkste in het leven toch?! Het is jammer, maar het is niet anders. Volgende keer beter! Wie mee wil, heeft dan wat mij betreft voorrang, mensen die niet meer mee gaan ook even goede vrienden
jammer maar ik had ook roet in 't eten gegooid we hebben namelijk een pup en die is echt heel ziek. er heerst hier in de buurt een virus die onze kleine dus ook heeft. Op dit moment is ze bij de DA en we moeten er rekening mee houden dat ze het niet gaat redden. Ik had dus ook moeten afzeggen. Al was het maar om de besmetting niet over te brengen.
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-12 14:56
Ach jeetje, sterkte er mee!
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-13 21:56
Even het topic weer nieuw leven inblazen om te kijken of er nog animo is voor deze meeting! Het voorjaar komt er weer aan, dus wellicht kunnen we dan iets plannen
Fotografen en modellen die al mee zouden gaan hebben uiteraard voorrang, maar mochten er plekken vrij komen, is er eventueel plek voor nieuwe aanmeldingen.
Piietjuh
Geplaatst: 11-02-13 22:01
Wat leuk! Mag ik me ook melden? ik heb een border collie reu! ik ben niet zogoed in foto's plaatsen
Als jullie honden tekort komen zijn we wel beschikbaar, maar we hebben aankomend weekend al een fotomeeting (zelfde als Jorinda) dus het is leuker voor jullie om anderen mee te nemen