ze is een fotomodel... Ik vind haar het mooiste paard van de hele wereld (hoezo ik kijk door een roze wolk!!!)
Laurahh
Geplaatst: 11-05-12 11:40
Hoe is ze in de sloot terecht gekomen met mentuig om?
Jammer van de arabier!
Anne_mieke88
Geplaatst: 11-05-12 11:47
uhm we wilde haar voor de kar zetten en ik denk ik ga vast lopen dan kan ik oefenen. Ze heeft al vaker voor de kar gestaan maar ik heb nog nooit gestuurd
Dus ik wilde halt houden oefenen dus ik zeg ho halt en toen wilde ze zich omdraaien om te kijken (ik had op dat moment bij moeten tikken zodat ze recht kwam maar dat deed ik niet want ik wist niet dat dat moest) en toen draaide ze de sloot in ze houdt gewoon van zwemmen
@Anne_mieke88:Jeetje heftig zeg in de sloot. Je zult je wel rotgeschrokken zijn. Laatste foto is mooi
Laurahh
Geplaatst: 11-05-12 17:48
Pff en dan maak je er grapjes over Ik zou het echt doodeng vinden en nooit meer met het tuig op gaan wandelen Maar ze had er niks aan over gehouden?
Jinte
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-12 17:54
Jeetje.. Lijkt me echt doodeng, je paard in de sloot!
Ik hoop trouwens dat Bub d'r benen er 2 juni mooi uitzien.. Ze is geschoren alleen d'r benen niet, en rond deze tijd van het jaar wordt het wit dan helemaal bruin.. Met poetsen gaat het er wel af (is de wintervacht dus met verharen trekt het wel weg) maar hoop dat het op tijd helemaal wit is..! Anders zo zonde
Laatst bijgewerkt door Jinte op 11-05-12 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Pff en dan maak je er grapjes over Ik zou het echt doodeng vinden en nooit meer met het tuig op gaan wandelen Maar ze had er niks aan over gehouden?
Ja ik kan er nu wel grapjes om maken maar ik was echt in blinde paniek. Ik was echt verstijfd!!! Maar ze was klein beetje stijf erna maar verder niets ernstigs
Okee okee.. Ik geef toe Haha, lette even niet zo op Ik ga vanavond denk ik maar weer eens VD trainen met Bub, anders is ze het straks allemaal vergeten met de meeting
Mijn vervoer is eindelijk helemaal geregeld En heb afgelopen weekend geoefend met dressuurmatig rijden op een open veld.. Stap en draf gaat goed maar galop is drama dus doe alleen ren galop op de Soesterduinen denk ik
Ik heb er ook zin in.. Hopen dat het weer mee werkt. Zoals het er nu naar uitziet vertrek ik vanuit alphen aan den rijn. Zijn er nog mensen die geen vervoer hebben of willen carpoolen laat het maar horen;)
Overigens ben ik zaterdag naar het bos (lage vuursch) gegaan met de trailer. Dus ze heeft er 20-30 min in gestaan...ik haal haar uit de trailer...nou ik kon haar uitwringen zo nat....niet normaal....het schuimstond op der nek...niet normaal....vorige keer geen last van...
zou het komen omdat ze met zen tweeen waren? ze stonden telkens naar elkaar te hinneken in grote paniek... iemand tips hiervoor?
Laurahh
Geplaatst: 14-05-12 11:50
Achterkant (boven de klep) openhouden, raampjes in de trailer open doen, geeeen dekens op..
En ja, als ze alleen staat is ze misschien nog paniekeriger, dus of dat helpt.. En anders zorgen dat je er goed vroeg bent dat ze alweer op kan drogen?
Achterkant was open, raampjes ook. geen deken op gehad alleen terug weg (toen was ze nog beetje warm van de buitenrit en begon het koud te worden dus vond ik het wel logisch) ik had brood in haar bak gedaan... heenweg wel opgegeten terug weg niets aangeraakt.