Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PlienR schreef:xLeoniee schreef:Ik hoop dat mijn berichtje is doorgekomen? Omdat er verder nog niet weer is gereageerd in dit topic.. Er kan dus iemand van de reserve modellen mee!
Jaa heb het gelezen.. ontzettend jammer van zoveel afmeldingen alweer. De datum was toch ruim van te voren bekend.
Mariekexxx jij mag mee als model!
Mariekexxx schreef:Ik zou ook gewoon kunnen.
Maar ik sta nu op de resevere lijst dus ik maak me verder niet zo druk
ClaudiaDer schreef:Ja, aanwezig!
Ik denk dat zwemmen hem net niet word maar met de regenval van de laatste tijd komt het wel tot aan zijn buik denk ik haha!
annikeee19 schreef:yke_lover schreef:Deze![]()
[ [url=m/A3jNBU.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BHtzGN.png]Afbeelding[/url] ]
wat een gave jurk !!!
Mariekexxx schreef:O leuk! Ik ga even kijken. Want mijn jurk pas niet meerIk krijg net een berichtje binnen van een vriendin dat ze dan misschien haar verjaardag wil vieren waarom dan
Love_Rosie schreef:Mariekexxx schreef:O leuk! Ik ga even kijken. Want mijn jurk pas niet meerIk krijg net een berichtje binnen van een vriendin dat ze dan misschien haar verjaardag wil vieren waarom dan
Het is geen meeting die de hele dag gaat duren. tijd genoeg om nog op verjaardag te gaan lijkt mij?
ik ben er ook nogsteeds
CoronaLime schreef:Zal ik morgen maken, nu is het een beetje donker
Nog even een vraagje aan de fotografen, wat zien jullie graag bij t paard? Ik heb een hoofdstel met lakneusriem en bling frontriem met pareltjes, een cognac kleurig leren halster, touwhalster kan ik voor die tijd wel regelenRoept u maar!