Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arizonagreen schreef:Respect als je die pony zo kan krijgen! Ik heb dat uiteindelijk opgegeven, zijn victory rolls enzo toch makkelijker Ik kan even zoeken volgensmij moet ik nog een lading bobbypins hebben
xAlice schreef:Mijn haar is lang dik en onhandelbaar dus voor mij alleen zon doekje erin die ik van Arizona kan lenen als het goed is en verder beter met rust laten gok ik hahah.
Jikkeee schreef:mingming schreef:Kon ik ook ergens mee rijden?
Als iemand mij wil helpen met mijn haar, is het fijn!!
Ik heb een volle auto maar vanaf waar moet je komen? Anders kijk ik even of ik het in tijd red om een keer op en neer te rijden?
Gaaf Animal! Ik vind ze tof.
Schema heeft iedereen in pb gehad. Hopelijk zijn er geen onduidelijkheden meer!
DShots schreef:Zo ik ben klaar voor morgen, net even een 2de Carmen set bij gehaald.
Dus we hebben morgen genoeg tijd voor het haar! Elise heeft de clipjes gehaald, dus heb genoeg nu!
Zou alleen wel iedereen verzoeken, niet morgenochtend hun haar te wassen! Dan is het namelijk niet zo zacht en ook niet nat! Neem voor de zekerheid wel een föhn mee!
Misschien wel handig als de overige 4 modellen reageren, zodat ik een beetje ergens kan op richten.![]()
Animal schreef:DShots schreef:Zo ik ben klaar voor morgen, net even een 2de Carmen set bij gehaald.
Dus we hebben morgen genoeg tijd voor het haar! Elise heeft de clipjes gehaald, dus heb genoeg nu!
Zou alleen wel iedereen verzoeken, niet morgenochtend hun haar te wassen! Dan is het namelijk niet zo zacht en ook niet nat! Neem voor de zekerheid wel een föhn mee!
Misschien wel handig als de overige 4 modellen reageren, zodat ik een beetje ergens kan op richten.![]()
Ik was het vanavond even en zal geen spray of olie erin gooien. Ik zal ook proberen te slapen zonder vlechtAls ik het los heb ga ik er vaak op liggen en dan kan ik niet meer draaien snachts (omdat ik mijn hoofd dan niet kan bewegen)
Ik ga kijken of een losse staart met meerdere elastieken uitkomst biedt.
babli schreef:Zo even alles bij gelezen!
Ik heb nog wat oude camera's gevonden die ik ook mee kan nemen, is misschien ook wel leuk!
Wij zijn er om 12:00.
@Demi Mijn zus (Christel) en ik doen allebei extensions in en willen het dan krullen. Ik wil het graag naar 1 kant en misschien nog met een leuk sjaaltje in of een hoed op.
Ik kan niet kiezen tussen mijn outfits dus ik neem denk ik alles maar gewoon mee dan kunnen jullie helpen![]()
Ik heb er zin in!