[M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DShots

Re: [M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:07

Oh ja inderdaad, hoeveel zitten er dan in 4 zeker maar?
Zeker als iemand kleine krulletjes wilt, heb je er al gauw veel nodig. Dan zijn schuif speltjes makkelijker, maar voor jou haar is het eventueel wel handig. Heb er in elk geval al 3 kunnen vinden!

Heb iemand ook op Marktplaats gevonden die een carmenset heeft van €10,- & in Maassluis dus ideaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:09

Gave ideeën Demi!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:11

Zal ik ze halen? Hoeveel wil je er dan hebben?
Of wil je eerst even kijken naar die carmenset? De winkel is open tot 18:00 uur en voor mij een kwartiertje fietsen, dus ik kan nog even afwachten.

Die look met dat sjaaltje vind ik echt heel erg gaaf! Zou dat bij mij lukken/passen denk je?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:35

Jaahoor, ik heb een grove en een kleine krultang.
Heb net berichtje gehad van die jongen, zijn moeder heeft er 4 staan voor € 10 euro per stuk.
Dus ga denk straks even kijken welke ik neem, als die met spelden zijn scheelt het al enorm!

Als Arizona dan die speldjes heeft en jij dan ook Animal vind ik het eventueel prima.
Maar je mag ze eventueel wel halen, [ deze mogen ook.
Als ze nog in de winkel zijn, zou je er dan 4 zakjes willen halen als ze toch 50% korting zijn.
Dan geef ik je morgen gewoon 4 euro terug ! :Y)

Hoop dat ik nu niet telaat ben _-:(

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:37

Dan stap ik nu op de fiets! Hopelijk hebben ze ze nog liggen :)

Edit: ik weet trouwens niet of die 2 euro incl. of excl. korting is..

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:39

Animal schreef:
Dan stap ik nu op de fiets! Hopelijk hebben ze ze nog liggen :)

Ik pb anders wel even mijn nummer! Je bent een held, en anders mogen die 4 stuks ook wel!
16 of 24 stuks is niet heel erg!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:46

arizonagreen schreef:
Respect als je die pony zo kan krijgen! Ik heb dat uiteindelijk opgegeven, zijn victory rolls enzo toch makkelijker Ik kan even zoeken volgensmij moet ik nog een lading bobbypins hebben

Heb even gekeken, dit meisje heeft het met zo'n band gedaan en toevallig heb ik die hier liggen en gebruik ik die niet :')
[ Klikje ]

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:55

Inprincipe hoef ik dan alleen van Helene, Alice, Mandy en Christel te weten wat hun voor haar willen en hoe lang het is! :Y)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 19:03

Ik reageer vanavond even overal op! Moest heel de dag werken en ben nu op stal :)

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 19:03

Mijn haar is lang dik en onhandelbaar dus voor mij alleen zon doekje erin die ik van Arizona kan lenen als het goed is en verder beter met rust laten gok ik hahah.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 19:05

Eventueel het idee wat ik bij Elise ga uitwerken, zou wel bij jou kunnen.
Ik heb ook een dikke krul, waardoor je wel een beetje krullen in je haar kan krijgen!

Bedankt Helene! :Y)

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 19:06

Ik geloof dat ik eerst aan de beurt was bij de make up dus misschien dat we daarna nog wat dingen kunnen proberen. :)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 19:11

Bandana's zitten in mn tas! :D Volgensmij 4 rode en 1 blauwe, zelf heb k een zwarte, dus mochten meer mensen er eentje willen lenen laat t maar weten :)

xAlice schreef:
Mijn haar is lang dik en onhandelbaar dus voor mij alleen zon doekje erin die ik van Arizona kan lenen als het goed is en verder beter met rust laten gok ik hahah.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 20:58

Zo ik ben klaar voor morgen, net even een 2de Carmen set bij gehaald.
Dus we hebben morgen genoeg tijd voor het haar! Elise heeft de clipjes gehaald, dus heb genoeg nu!

Zou alleen wel iedereen verzoeken, niet morgenochtend hun haar te wassen! Dan is het namelijk niet zo zacht en ook niet nat! Neem voor de zekerheid wel een föhn mee!
Misschien wel handig als de overige 4 modellen reageren, zodat ik een beetje ergens kan op richten. :Y) :o

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:09

Jikkeee schreef:
mingming schreef:
Kon ik ook ergens mee rijden? :)

Als iemand mij wil helpen met mijn haar, is het fijn!!

Ik heb een volle auto maar vanaf waar moet je komen? Anders kijk ik even of ik het in tijd red om een keer op en neer te rijden?

Gaaf Animal! Ik vind ze tof.

Schema heeft iedereen in pb gehad :). Hopelijk zijn er geen onduidelijkheden meer!

Ik kom vanuit Gorinchem, maar ik kan met het ov t/m een bushalte daar in de buurt komen. Het is 20 minuten lopen, dus ik zou al heel blij zijn als je me daar zou kunnen halen?

@Demi, ik heb halflang haar, tot over mijn schouders. Het is wel redelijk dun haar. Wat zou leuk zijn, denk jij?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:10

DShots schreef:
Dus we hebben morgen genoeg tijd voor het haar! Elise heeft de clipjes gehaald, dus heb genoeg nu!

Zou alleen wel iedereen verzoeken, niet morgenochtend hun haar te wassen! Dan is het namelijk niet zo zacht en ook niet nat! Neem voor de zekerheid wel een föhn mee!
Misschien wel handig als de overige 4 modellen reageren, zodat ik een beetje ergens kan op richten. :Y) :o

Ik was het vanavond even en zal geen spray of olie erin gooien. Ik zal ook proberen te slapen zonder vlecht :D Als ik het los heb ga ik er vaak op liggen en dan kan ik niet meer draaien snachts (omdat ik mijn hoofd dan niet kan bewegen) :') Ik ga kijken of een losse staart met meerdere elastieken uitkomst biedt.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:12

Animal schreef:
DShots schreef:

Ik was het vanavond even en zal geen spray of olie erin gooien. Ik zal ook proberen te slapen zonder vlecht :D Als ik het los heb ga ik er vaak op liggen en dan kan ik niet meer draaien snachts (omdat ik mijn hoofd dan niet kan bewegen) :') Ik ga kijken of een losse staart met meerdere elastieken uitkomst biedt.

:') :') Sterkte met slapen :(:)

Sorry

Ik was het vanavond, maar doe er verder niks mee :)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:27

Haha succes :')
Je kan eventueel een knot er van maken? Is niet zo heel erg als het een beetje slag of krult. Je haar wordt toch gekruld.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:27

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:38

Ik heb trouwens deze panty liggen bedacht ik mij net:
Afbeelding

Is een van mijn panty's voor optredens :D Heb ook nog een andere die een wat stoerdere print heeft.
Zou dat leuk zijn bij de outfit? Het is wel al een zwarte jurk, met zwart riempje (of evtl. dikke rode met strik (ben niet zo weg van die riem, maar wie weet vinden jullie het wel leuk..) en een zwart sjaaltje met rode kersen in het haar.

Ik kan hem sowieso wel meenemen :)

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 22:14

Citaat:
Dat is lief!

Maar ben jij er al om 12 uur? Fotografen hoeven pas om 2 uur :)

Oepsie niet aan gedacht nee. Ben er indd pas om 1 uur.

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:01

Zo even alles bij gelezen!
Ik heb nog wat oude camera's gevonden die ik ook mee kan nemen, is misschien ook wel leuk!
Wij zijn er om 12:00.
@Demi Mijn zus (Christel) en ik doen allebei extensions in en willen het dan krullen. Ik wil het graag naar 1 kant en misschien nog met een leuk sjaaltje in of een hoed op.

Ik kan niet kiezen tussen mijn outfits dus ik neem denk ik alles maar gewoon mee dan kunnen jullie helpen :D

Ik heb er zin in!

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:04

babli schreef:
Zo even alles bij gelezen!
Ik heb nog wat oude camera's gevonden die ik ook mee kan nemen, is misschien ook wel leuk!
Wij zijn er om 12:00.
@Demi Mijn zus (Christel) en ik doen allebei extensions in en willen het dan krullen. Ik wil het graag naar 1 kant en misschien nog met een leuk sjaaltje in of een hoed op.

Ik kan niet kiezen tussen mijn outfits dus ik neem denk ik alles maar gewoon mee dan kunnen jullie helpen :D

Ik heb er zin in!

Dat is super gaaf!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:39

Leuk Mandy, heb vandaag al een deel ingepakt.
Ik ga nu slapem en morgen de auto in laden en dan Elise ophalen!

Tot morgen! :D

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:41

DShots schreef:
Leuk Mandy, heb vandaag al een deel ingepakt.
Ik ga nu slapem en morgen de auto in laden en dan Elise ophalen!

Tot morgen! :D

Tot morgen!
Zal ik mijn extensions alvast in doen of aan jou overlaten op locatie? :D