Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jikkeee schreef:Mijn voorkeur heeft het absoluut niet dat de paarden eerst gereden worden... Maar dat zeg ik als fotograaf zijnde en TS maakt de definitieve beslissing. Een paard wat in het water heeft gezwommen; zie je. Een paard wat is gereden een kwartier van te voren; zie je. Voor mij dus geen plusje. Maar laat TS hier over beslissen zou ik zeggen.
Heb zelf meerdere paarden hartstikke rustig op het strand zien staan voor 2 uur. Is ook echt weer paard afhankelijk.
Mizsz_Kitty schreef:Dorine92 schreef:Een paard dat uit opwinding niet stil wil staan zie je ookHeb t vorige keer ook meegemaakt dat een paar paarden, waaronder de mijne, helemaal hyper waren.
Maar we zien wel.
Dan is zo'n meeting misschien niet t handigste om te doen?
Vagebond2003 schreef:Strasshorse schreef:Ik zal hem wijzigen.
Ik stuur het schema even naar je via de pb wie weet doet hij het dan wel
Bedankt! Maar heb trouwens nog geen pb'tje ontvangen hoor...
Mizsz_Kitty schreef:Nee zeker niet. Ik gaf ook aan dat ik schrok dat pas na 2 uur gereden zou worden.
Maar als ik zou weten dat mijne hyper zou worden, zou ik er nog even over nadenken. Komt vast goed en anders maar wat eerder zadelen.
Dorine92 schreef:TS heb je eigenlijk helder wie wel en niet longeren? Want het schema is sowieso te ruim. 10 min per paard klopt al niet omdat ik niet longeer. Als er nog meer mensen niet longeren kan het schema krapper.