Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Believe schreef:Jammer dat ik zondag niet kan, had me erg leuk geleken namelijk!
Jets schreef:Believe schreef:Jammer dat ik zondag niet kan, had me erg leuk geleken namelijk!
Jammer!
Ik heb er maar even een topic voor gemaakt
[FM] [P] Fotomeeting Lemelerberg - 28 februari
teiger150 schreef:Tot eind april ben ik met mijn paarden op een interne stage in de buurt van Leende (Noord-Brabant), het bedrijf zit echt aan het Leenderbos. Nu lijkt het mij echt super leuk om een keer een fotoshoot te doen in de bossen daar. Is er evt animo voor een kort termijn mini meeting in het leenderbos? Of zijn er fotografen nog op zoek naar 2 portfolio modellen?
Nicky91 schreef:Niet echt een foto meeting, maar ik zoek wel iemand die het leuk vind om af en toe af te spreken en foto's te gaan maken? Omgeving Rotterdam, ik vind avond en nacht fotografie wel erg leuk, maarja om dat nou in je eentje te gaan doen, is ook weer zo wat...
[img]m/i5aKrU.jpg[/img*]
Dus als t iemand wat lijkt! PB staat open !
Sanne_com schreef:Nicky91 schreef:Niet echt een foto meeting, maar ik zoek wel iemand die het leuk vind om af en toe af te spreken en foto's te gaan maken? Omgeving Rotterdam, ik vind avond en nacht fotografie wel erg leuk, maarja om dat nou in je eentje te gaan doen, is ook weer zo wat...
[img]m/i5aKrU.jpg[/img*]
Dus als t iemand wat lijkt! PB staat open !
Met mijn nieuwe camera lijkt me dit erg leuk!
isabel_94 schreef:teiger150 schreef:Tot eind april ben ik met mijn paarden op een interne stage in de buurt van Leende (Noord-Brabant), het bedrijf zit echt aan het Leenderbos. Nu lijkt het mij echt super leuk om een keer een fotoshoot te doen in de bossen daar. Is er evt animo voor een kort termijn mini meeting in het leenderbos? Of zijn er fotografen nog op zoek naar 2 portfolio modellen?
Leuk! Ik wil wel komen als fotograaf
Jets schreef:Is er iemand die het leuk vindt om model te staan in trouwjurk? Ik heb een jurk in maat 38 die je dan aan kanje hoeft geen ervaring oid te hebben, dat heb ik ook niet met bruidsfotografie dus het is vooral om te oefenen en proberen
liefst omgeving Zwolle
![]()
[ [url=m/LuBspK.png]Afbeelding[/url] ]
Jessica_1998 schreef:taarss schreef:Zijn er nog leuke modellen (paarden of honden) in omgeving Rotterdam die model willen staan?
Of fotografen die een keer samen willen fotograferen?
Ik heb 3 honden en een verzorgpaard, in Capelle aan den IJssel, weet niet of dat je wat lijkt?