[P] (Winter)fotomeeting Noord-Limburg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isabel

Re: [P] (Winter)fotomeeting Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 19:11

Ik het liefst 's middags :)

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:59

@noor14 Top!!

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 01:02

Fijn dat er nog iemand heeft gereageert alleen komen we tot een probleem...
Dat er meer fotografen wel kunnen en we op moment maar 3 modellen hebben op moment, vele kunnen niet vanwege dat het een lange tijd heeft geduurt... en hoor verder niet echt iets meer van TS.
Iemand een ideetje? Ik heb hier verder ook niet echt verstand van

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 08:50

Voor modellen kun je ook nog een oproepje op FB plaatsen. Er zijn meerdere groepen voor meetings en boktmeetings.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 00:55

Ik wil opzich best niet komen, dan hebben we minder modellen nodig om aan het gelijke aantal te komen. Ik heb blijkbaar wat dubbele afspraken gemaakt. Ik hoor het wel, want we moeten echt nog wel wat modellen hebben, die zich wel opgegeven hebben, maar niet reageren.

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:42

Mochten jullie nog een fotograaf zoeken *\o/*

Kimmetjee07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:35

Wegens privé omstandigheden zal ik toch niet mee gaan. Mijn excuses

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:27

Dus nog maar 2 modellen over? Heeft het facebook oproepje al iets opgeleverd?

lovecuarzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:01

Ik wil wel komen als alleen model.

Wel met mijn ander paard. Mijn paard waar ik me mee opgegeven heb is helaas kreupel en mag absoluut niet op de trailer.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 17:38

Apart dat je nu ineens niet meer wilt komen Louka en zelf een meeting organiseert maar vervolgens dubbele afspraken maakt op de dag zelf?

Nu als er morgen geen duidelijkheid is over tijd, schema definitieve locatie ect. meld ik mij af. Het is te chaotisch, er wordt niet gereageerd door de organisatie (en als iemand jou helpt hoort die vervolgens ook niks meer?) en voor mijn idee ook niet geprobeerd om nog andere modellen te regelen.

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 18:41

Heb een oproep geplaatst op facebook waar ook niet in word gereageert helaas.
Vind het me ook allemaal best te lang duren met alles, en weet niet als het nog zin heeft voor nog 2 modellen? Denk dat het helaas niet door kan gaan...

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:02

dynara schreef:
Heb een oproep geplaatst op facebook waar ook niet in word gereageert helaas.
Vind het me ook allemaal best te lang duren met alles, en weet niet als het nog zin heeft voor nog 2 modellen? Denk dat het helaas niet door kan gaan...

Was ook niet naar jou bedoeld hoor, je probeert er het beste van te maken ;)
Maar voor twee modellen kost het iig voor mij te veel tijd. Jammer want zo heel veel meetings zijn er niet in regio Limburg.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:09

Ik denk dat ik me ook maar afmeld. Het is veel te chaotisch op het moment, zeker omdat de 28e volgende week al is.

Marijke_Dub

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:39

Van mij is het afhankelijk of mijn auto wel optijd gemaakt is.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-16 23:40

Karlli, ik snap het helemaal. Ik zal het niet als excuus gebruiken, maar ik heb tentamenweek + herkansingen net achter de rug, onverwachts een baan erbij (3 dagen per week, + mijn "oude" baan, een weekendbaan in een club, waardoor ii dagen maak van 20.00 tot 08.00, en niet andersom :') ). Daarbij komt nog mijn eigen paard wat ik pas sinds een maand heb. Ik ben dit alles nu ook "stiekem" aan het typen in de muntenkassa op het werk, om zo even een beeld te scheppen.

Al met al, veel drukker dan verwacht allemaal, en zoals eerder gezegd, geen excuus.
Ik mocht gelukkig dynara inschakelen, zou dat nodig moeten zijn.

Wat betreft dat ik zelf niet mee ga, die zondag word ik ingewerkt op een nieuwe (betere) plek bij mijn nieuwe baan. Ik durfde (en wilde) eigenlijk niet zeggen dat ik dan niet zou kunnen, omdat ik als nieuwe werknemer natuurlijk een goede indruk wil maken.

Verder: is het erg jammer dat veel mensen niet reageren (of zich afmelden, no offense ;) ), wanneer ze zich op gegeven hebben.
Ik begrijp dat dit niet jou probleem is, maar dat maakt het organiseren en een planning maken allemaal nog wat moeilijker...

Ik was niet van plan dit alles in dit topic te zetten, omdat het jullie zaakje niet is. Maar als er ontevredenheid is wil ik graag wat meer duidelijkheid scheppen op deze manier.

Ik hoop dat je me begrijpt.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 13:38

Maar als je weet dat je het zo druk hebt, wat ik trouwens best kan begrijpen want ik zit soms zelf ook in hele drukke periodes, kun je dit voortaan beter gewoon aangeven. Wat niks zeggen van hoe of waarom en dan gewoon alles zijn gang laten gaan en hopen dat het goed komt heeft geen zin.
Vraag dan ook gewoon om hulp, vaak zijn er genoeg mensen die willen/kunnen bijspringen.

Verder vind ik het jammer dat het nu een beetje lijkt alsof het komt doordat mensen zich afmelden, of niet reageren, terwijl jij diegene bent dit ook doet. Was alles in een keer doorgepakt kwa tijd, duidelijke locatie ect. heb je een grote kans dat er een stuk meer mensen actief meedoen en niet afzeggen. Wel heb je bij meetings altijd te maken met afmeldingen en heb je juist daarvoor schema's nodig, en ja dan komt het voor dat je iets 20x moet aanpassen maar dit weet je van te voren ;)

Van je baan begrijp ik zeker! Natuurlijk is dat net even belangrijker, maar ook dit kun je beter gewoon zeggen inplaats van er half omheen te draaien, wat alleen maar voor meer verwarring lijdt.

Nu ik ga er bij deze vanuit dat het helemaal niet meer doorgaat. Jammer, want er waren zeker een aantal leuke paarden die ik goed kon gebruiken voor nieuw portfolio op mijn nieuwe website waar ik nu mee bezig ben.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:54

Jammer inderdaad. Wacht nog even een definitief bericht af.

Of hebben mensen misschien zin om met een klein groepje te fotograferen?

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:56

Leverage schreef:

Kleine groep zou ik geen probleem vinden, maar ik geloof dat het nu neerkwam op een model? Dan vindt ik het persoonlijk wel ver.

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 23:10

Ja vind het op moment ook helaas kort dag, heb nu ook iets anders gepland voor de 28e ga ik weer na een jaar wedstrijdje rijden... misschien in de toekomst dat er nog een meeting komt (vind dat ook erg gezellig :) ), vind het ook jammer dat er in limburg ook zo weinig is. Terwijl er wel genoeg animo voor is. Helaas dat het niet door gaat, niks meer aan te doen en ook niemand zijn schuld...

noor14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:39

Jammer dat het niet meer doorgaat :(

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 17:42

karlli schreef:
Leverage schreef:

Kleine groep zou ik geen probleem vinden, maar ik geloof dat het nu neerkwam op een model? Dan vindt ik het persoonlijk wel ver.

Een is wel heel weinig.. Zou 2 - 3 zelf wel genoeg vinden :)

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:00

Is Senna dan echt het enige model? Volgens mij zijn er toch nog meer modellem over of vergis ik mij nu?

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:25

nee cassini er hebben zich zoveel afgemeld dat alleen 1 is over gebleven... de rest heeft het aflaten weten

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:14

Jij zou ook een model meenemen toch Dynara? Het is zo'n lekker weer om te fotograferen, zou jammer zijn als het niet door gaat.

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:46

Het is inderdaad heerlijk weer! Het zou mooi zijn als we er nog een mini meeting van kunnen maken.