EdkingEnzo schreef:En dan ook stemmen voor de modellen? Adem in, adem uit.. rustig aan Moet nog op 1 iemand wachten..
Kimley schreef:EdkingEnzo schreef:En dan ook stemmen voor de modellen? Adem in, adem uit.. rustig aan Moet nog op 1 iemand wachten.. Haha zo bedoelde ik het niet hoor
Haha geeft niks Zodra ied iedereen gestemd heeft, ga ik me even op een topic storten ( regels etc) en dan kunnen we uiteindelijk ook stemmen inderdaad.Maar moet even kijken hoe ik dat ga doen
Ik vond dit via google http://www.ballotbin.com/Gratis verkiezing tool. Mss is het wat?En anders werkt stemmen tellennook. Deed ik iig vorige meet.
TurboTinker schreef:Kun je niet iets van een soort datumprikker vinden, dat je verkiezingen kunt houden ofzo?Ja zoiets dacht ik ook. Maar ff kijken wat de mogelijkheden zijn!Vanavond lig ik uitgestrekt op de bank Het was zo druk vandaag op het werk.. pff Edit, bedankt voor je linkjes! Ik ga ze morgen even bekijken
TurboTinker schreef:We hebben tijd genoeg. Kalm aan. Geniet van je avond Dankjewel Lekker optijd naar bed! Morgen een vrije dag, dus ponylief even doen en dan maar weer met dit topic bezig
Nog steeds aan het wachten op 1 reactie.. wou eigenlijk vanmiddag al een nieuw topic aanmaken maar dat gaat niet zonder die reactie
marijedublin schreef:Oeps, die ene was ik. Ik heb hem ingevuld!Jaa klopt! Top dan ga ik vanmiddag aan de slag met een nieuw topic Ff wat standaard regeltjes bedenken etc
De datum word met 95% 10 januari!Helaas is er geen 1 datum waarop iedereen kan, maar bij 10 januari is er maar 1 iemand die niet kan.Helaas Bij slecht weer zouden we het altijd nog kunnen verschuiven
Als ik het topic af heb, plaats ik het linkje even hier en kunnen we daar lekker verder kletsen en plannetjes smeden