Wauw Syl! Wat zijn jouw foto's weer mooi en lekker scherp!
Ik kom net thuis. Ben de laptop ah opstarten om foto's in te laden. Denk niet dat er vandaag al een preview van mij komt. Maar in de loop van komende week natuurlijk wel.
Houd op, ik heb last minute toch een veulentje gefotografeerd hier in de buurt. Het ging letterlijk van regen naar zon naar hagel naar harde wind. Binnen, buiten, ISO hoog, ISO laag. Bah.
Oei zijn die linkjes ook van Flickr? Kwaliteit is niet echt mooi, nogal pixelerig? En kan je bij die eerste foto niet de highlights naar beneden gooien? Volgens mij is dat best een gave foto dan en dan in kleur
Hmm oké.. je mist trouwens wel wat draadjes her en der. Die van Blacky zijn mooi trouwens! Bij mij keek ze constant verkeerde kant op haha
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-16 22:27
hamsterfan
Geplaatst: 17-04-16 22:32
Ja ik had een knalrode kop toen ik thuis kwam haha, mijn moeder zei het meteen al! Ben ook flink moe, zo even lekker douchen en dan lekker (op tijd) gaan slapen
Tof al die foto's al! Ik weet ook niet of ik alle lintjes wegwerk, maar dat komt omdat ze op sommige foto's (zoals op die van Phentor, zal morgen wel een before/after maken) gewoon echt heel ongunstig hangen en het veel tijd kost. Idem dito met longeerlijnen, daar ben ik nog slechter in, maar zal mijn best doen (En met nabestellen wordt alles uiteraard netjes weggehaald)