Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveUggs schreef:Leuk! Is er ook een echt adres van de parkeerplaats voor navigatie? Of adres in de buurt vanwaar het makelij is aan te rijden?
LoveUggs schreef:Bedankt! Nog iemand die eventueel mee moet rijden? Ik ga even de auto regelen, kom vanuit den haag, via de snelweg langs delft, Rotterdam, en dan rii oostvoorne. Vanaf Rotterdam weet ik de weg niet namelijk(moet volgens mij de havens aanhouden, richting Brielle toch?)
Ludique96 schreef:Morgen avond zal ik vragen voor prikpaaltjes.De middag groep zou daar eventueel ook gebruik van
kunnen maken. Dan geef ik ze mee aan mijn ouders.
Hoeveel prikpaaltjes zijn er ongeveer nodig om een goed stuk af te zetten?
SarahIlse schreef:Ludique96 schreef:Morgen avond zal ik vragen voor prikpaaltjes.De middag groep zou daar eventueel ook gebruik van
kunnen maken. Dan geef ik ze mee aan mijn ouders.
Hoeveel prikpaaltjes zijn er ongeveer nodig om een goed stuk af te zetten?
Top. Ik gok dat zo´n 8 paaltjes wel genoeg is. En als het er 4 zijn is het ook goed denk ik. Ik heb zelf geen ervaring met prikpaaltjes, maar het moet wel een beetje stevig staan denk ik.
LoveUggs schreef:Huhh!! Telefoon doet raar haha. Ik bedoel; Ik mag de AUTO mee dus gaat helemaal goedkomenmaar wil best siroop mee nemen hoor haha
Ludique96 schreef:Ja ik zal ook draad meenemen anders hebben de paaltjes weinig effect.